what to do?

biddy

Glad i forumet
på fredag har jeg vore sjukmelt i 3 veker pga bekkenløsning. Jeg har vore meget bra no når jeg har ¨gått hjemme foruten om første uken jeg ikke kom meg opp av sengen. Jeg skal til legen igjenn på mandag men jeg har jobbe helg,7 tima lørdag og søndag. Skal jeg gå på jobb å halte meg igjennom dagen el bør jeg ringe legen å forlenge sjukmelding til ho har fått sett på meg?

Jeg synst det er litt gale å vente 3 veke på fyso, har enda ikke ringt meg.....hvor lenge har dere ventet?

Jeg vil på det sterkeste å anbefale deg om å få forlenget sykemld eller bruke egenmld hvis du har det!!!

Ikke noe lurt å gå på jobb når du har det slik du har det alltså..nei,vær forsiktig med bekkenet!Husk, det skal jo gjennom en fødsel om ikke så lenge :)

ORIGINAL: MarsMamma

Jeg vil på det sterkeste å anbefale deg om å få forlenget sykemld eller bruke egenmld hvis du har det!!!

Ikke noe lurt å gå på jobb når du har det slik du har det alltså..nei,vær forsiktig med bekkenet!Husk, det skal jo gjennom en fødsel om ikke så lenge :)

kan en bruke egenmelding etter en sjukmelding?

hmm...det vet jeg faktisk ikke! Men ring legen din du :) Er lurt å vente til hun har fått sett på deg iallefall :)

be om forlenget sykemelding du, det har du krav på!

ORIGINAL: fiffigfrøken

Sign! Og når det gjelder fysio ville jeg ringt og mast på dem. Jeg trengte fysio en gang, og da tok det år og dag uten at jeg hørte noe fra noen. Alle sa de hadde fullt, og skulle ringe når det ble ledig. Men da jeg ringte og maste og sa at jeg var sykemeld, fikk jeg faktisk time den samme uka..

Ville også ha spurt om å fått forlenga sykmeldinga. Bare å ta seg en tlf, så går det helt sikkert i orden. Tror ikke du kan bruke egenmelding rett etter sykmelding. Må vel gå et par uker i mellom eller noe sånt[;)]

ORIGINAL: Anni81

ORIGINAL: fiffigfrøken

Sign! Og når det gjelder fysio ville jeg ringt og mast på dem. Jeg trengte fysio en gang, og da tok det år og dag uten at jeg hørte noe fra noen. Alle sa de hadde fullt, og skulle ringe når det ble ledig. Men da jeg ringte og maste og sa at jeg var sykemeld, fikk jeg faktisk time den samme uka..

Da skal jeg ringe og mase jeg og ;P

ORIGINAL: Mammis

Ville også ha spurt om å fått forlenga sykmeldinga. Bare å ta seg en tlf, så går det helt sikkert i orden. Tror ikke du kan bruke egenmelding rett etter sykmelding. Må vel gå et par uker i mellom eller noe sånt[;)]

ja jeg synst å ha hørt noe om at en ikke kan bruke egenmelding etter.

Takk for svar alle [:D]

Enig med de andre her! Få forlengelse av sykmeldingen din og ring å hør om fysioterapi på nytt. Syns jeg har hørt noe om at gravide med bekkenløsning skal prioriteres jeg?
PS. du kan ikke bruke egenmelding rett etter en sykmelding. Tror du må ha vært friskmeldt i min 14 dager før du kan ta i bruk det.

Jeg bestilte time hos fysio, da jeg og sliter med bekkenet.
Jeg fikk time EN MÅNED senere. Med andre ord, jeg skal dit om en uke!
Er helt sykt at de ikke kan prioritere folk med bekkenløsning bedre!!
Så jeg har gått på jobb i mellomtiden, og noen dager har vært helt forferdelige. Så ille at jeg har mått bruke egenmelding!!
Jeg vil helst ikke sykemelde meg ennå...å når jeg har dager som er bedre enn andre, er det greit å kunne komme seg på jobb syns jeg[:)] Orker heller ikke tanken på å sku begynne å gå hjemme enda..når jeg har termin 8 juli. Da går tiden enda senere frem til da[:'(]

Pineapple : dei skulle so absolutt priotert det vertfall, jeg ringt å fekk time neste fredag så dermed har jeg venta i over 4 veke [&:] for gale.

Laraa : jeg forstår veldi gått at du ikke vil gå hjemme allerede nå, jeg vil jo egentli ikke det jeg heller. Hadde jeg ikke måtte gå 7 tima på jobb så hadde jeg prøvd dinna helga her. Får heller sjå etter litt behandling om jeg klarer å servere litt ;P
hva jobber du med?

Back
Topp