What to do????

• Trådstarter Trådstarter Solstrål
  • Opprettet Opprettet
S

Solstrål

Guest
Han har spist og spist og SPIST i dag men sover bare maks 30 min hver gang etter mat. Hvorfor sover han ikke lenger? Hva skal jeg gjøre? Nipplene mine er syyyyyyykt såre nå [&:][:(][:'(]

DEt har vært slik i hele dag.... Han hadde økedag her for en uke siden. Kan de ha mange?

Våken natt på meg altså i natt..... Noen som holder meg med selskap? Har sånn hodeverk [:(]

Høres ut som økedøgn ja... Mathias klarte seg som regel med 1 døgn av gangen.. [8D] Så du får nesten bare bite tenna sammen, eller gi mme... Men ikke gjør det.... [8D]

våre er jo omtrent like mange dagene gamle, og her har det vært non stop pupping i hele dag. nå har hun vært våken siden 19 i ett strekk og spist omtrent siden, men nå er det TOMT[:D]

men våken er hun likevel..... er vel tredje økingen hennes nå tror jeg etter vi kom hjem fra sykehuset...

Fikk sovet noen timer nå endelig :) Økedøgn er greit egentlig men nok stopp pupp er slitsomt :p Alt maset om å sitte med puppen ute :p hehe.

Nei har ikke lyst så ty til MME siden jeg har nok melk, så må bare tyne meg gjennom ;) Det er jo koselig å ha de i armene selv om det er slitsomt til tider ....

ORIGINAL: Jeaa

Høres ut som økedøgn ja..har hatt noen jeg også, men heldigvis holder hun seg til å spise seg opp på dagtid og så sover hun 3 timer i strekk på natta [:)]

(Bank i bordet) det var det som skjedde i natt. HELDIGVIS [:)]

Back
Topp