What to do what to do...

Oljeænke85

Flørter med forumet
Om mårrån så bli æ så kvalm, men føle at æ ikke kain vær bort fra jobb. Æ bruke å vær fin på ettermiddagen, men om kveldan så kjæm kvalmen igjen..

Akkurat no e æ så kvalm at æ vet itj ka æ ska gjør av mæ! Jobbe alein og det e itj nå do i butikken, æ må spring te et offentlig do uttafor hvis æ må spy, hvis det e ledig... Æ e optiker og tar synsprøva, men slit me å skjul kvalmen når det kjæm kunda som det "lukte" av..
Det bli krise hvis æ drar hjæm... What to doooo!!!!?! Dagens utblåsning! :p

Tips mottas me takk :p
 
Har du prøvd å få i deg noen salt kjeks og vann? evt farris?
 
Ja æ spise ritz og drikk vann, og melk faktisk.. Fått dilla på melk :p
 
og ingenting hjelper?
 
Greia e at det e travelt på jobb når æ jobbe alein, så har itj tia te å spis :-/ I tillegg jobbe æ alein heeeeleee tia :-(
 
Syns itj d hjælpe så my næi.. :-(
Æ må væll bare bit sammen tennern, og mal på det hyggelige serviceinnstilte gliset og "deal with it" hehe :p
 
uff det er ikke særlig bra altså, du får ha noe frukt i væsken, eller noe grønnsaker bare slik at du kan knske i deg litt fort..
 
Ja, æ ska prøv det :) Takk for tips! Glæde mæ te det går over hvertfail! :-D
 
Ja, æ ska prøv det :) Takk for tips! Glæde mæ te det går over hvertfail! :-D

Uff, ja det forstår jeg godt. hvor langt er du på vei nå? Jeg håper å slippe unna litt kvalme, men det gjenstår bare å se...
 
6+6, enn du?
 
jeg leste igår på mammatv.no att lette yoga øvelser kunne hjelpe mot kvalme:)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 

Jeg forsvant ut en tur tidligere jeg. plutselig fikk jeg et anfall av å måtte kose med venninnen min sin 3 dager gamle baby, og siden dem er nærmeste nabo så bare spant jeg avgårde hehe.
Men jeg er 5+1 i dag utifra menstermin
 
Så kooos :) da ska æ google yoga mot kvalme!
 
Back
Topp