What! Blod nå?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Advarsel: litt ekle detaljer

dag våknet jeg til friskt blod[emoji33] jeg var mildt sagt sjokkert. Det er jo bare 1,5 uke siden renselsen stoppet. Og jeg startet med minipillen conludag på mandag også. Jeg fullammer og babyer dier hundre gang om dagen. Kan dette likevel være mensen? Forsinket renselse? Bivirkningen av minipillen?
Jeg tok keisersnitt og har nettopp startet med jogging igjen. Kan der være at dette er en skade fordi jeg har trent for hardt og skadet noe i keisesnttarret [emoji50]? Det blir jo bare spekulasjoner fra dere uansett, men det er jo helligdag så får ikke ringt legen og hørt. Og ringer ikke legevakta for «mensen» [emoji23]
 
Jeg var også ferdig med renselsen for ca to uker siden nå (åtte uker siden vaginal fødsel) og for en uke siden begynte jeg å blø igjen i fire dager. Så ut som mensen, så gjetter jeg bare er en av de uheldige som går rett inn i syklus igjen[emoji13][emoji1308]
 
Samme her! Eller jeg har ferdig med renselse for 3 uker siden. I går fikk jeg mensen dessverre :/ han dier mange ggr om dagen så jeg regnet ikke med å få igjen mens på leeeeeenge. Satt inn spiral for 5 dager siden.
 
Jeg startet opp å blø litt igjen etter en ukes pause, det var nok pga hoste. Startet også da jeg begynte på spiral, da fortsatte det til og fra i et år...
 
Jeg hadde også tenkt mensen hadde det ikke vært for at det er under 2 uker siden renselsen stoppet. En ny slimhinne og nytt egg kan jo ikke ha fullført sykluen sin på den tiden :scratch Også har jeg PCOS, så burde ikke vært så super fertil at jeg får eggløsning så raskt etter fødsel :knegg: (riktignok ble junior til på p piller, så kanskje jeg ikke har fertilitetproblemene knyttet til tilstanden)

Så er lit redd jeg har presset meg for hardt og at det er det er keisersnittsåret innvendig som er «plaget» :nailbiting: Har ikke vondt da, så prøver å roe engstelsen med det

Uansett, jeg er så lei blod :knegg: først 6 uker renselse, og nå påaen igjen. Og jeg som reide på sengen med nyvaska nytt lyst sengetøy i går kveld. Gikk heldigvis bort med 90 graders vask da :)
 
Jeg fikk også en blødning 1.5 uke etter renselsen og jeg hadde og KS. Ga seg etter noen få dager og var ikke mens hos meg :)
 
Mulig det er sårskorpa til morkaka som har løsnet? Da kan det komme en frisk blødning, og det skjer vel gjerne en liten stund etter renselsen er over :)
 
Jeg fikk også en blødning 1.5 uke etter renselsen og jeg hadde og KS. Ga seg etter noen få dager og var ikke mens hos meg :)

Samme her. Fikk i påsken. Overbevist om at jeg hadde fått mensen, men har ikke hatt noe siden. Håper det holder seg sånn..
 
Får håpe dette er siste nødskrik fra renselsen da :) har ikke lyst på mensen ennå :knegg: .
 
Back
Topp