what 2 do??

Hei1999

Glad i forumet
føler meg fastlåst til den lille møkkaplassen jeg bor på siden jeg har barna 50/50 med barnefaren..

har veldig løst til å flytte bort herfra,men føler at jeg må bo her for barna sin del fram til de er 18år. og det vil si at jeg må leve på nav frem til da,og bo i en leilighet med dårlig standard.

er så lei av å bo her at det slit på humøre og alt. å det værste er jo at det ikke finnes jobb her. kunne tenkt meg å flytte sånn ca 20mil bort herfra,til en ny plass,med nye muligheter og kansje finne en jobb som jeg kan trives med.
men hva med barna da? nekter å flytte en meter uten dem.

men sånn som jeg ser på tingene akkurat nå så har jeg ingen fremtid her. vil bare bort herfra,mistrives skikkelig,,,

Er dette det beste for barna da? At du går arbeidsledig og ikke råd til og skaffe dem et ordentlig fast hjem?OG at du ikke trives og får lite overskudd til barna...?

hvor i landet bor du da, siden du må flytte 20 mil unna for å få en jobb?

Skjønner godt at du vil bort om du virkelig ikke trives. Men man må jo ta hensyn til barna og deres forhold til BF. Men snakk med BF og se om dere kan komme på en løsning sammen. Kanskje han også er villig til å flytte litt på seg?

ORIGINAL: kniberg

Er dette det beste for barna da? At du går arbeidsledig og ikke råd til og skaffe dem et ordentlig fast hjem?OG at du ikke trives og får lite overskudd til barna...?

nei,det er ikke det... men jeg vil ikke flytte fra barna,vil ha dem med meg. men det nekter barnefaren meg. for vi har liksom en avtale om å ha de 50/50.. skjønner at han ikke vil flytte på seg han som har fast jobb og sitter igjen med huset vi kjøpte...

ORIGINAL: kniberg

sign

ORIGINAL: MorTil2Gull

Skjønner godt at du vil bort om du virkelig ikke trives. Men man må jo ta hensyn til barna og deres forhold til BF. Men snakk med BF og se om dere kan komme på en løsning sammen. Kanskje han også er villig til å flytte litt på seg?

bor på ei lite bygd i nord-norge.. treng jo sikkert ikke å flytte 20mil,men det er dit jeg vil siden jeg har bodd i tromsø før og ikke vil tilbake dit.

Er vel ikke bra for barna at du er arbeidsledig og i dårlig humør alltid! Men det er vel vanskelig å flytte et stykke unna, hvis dere har 50/50 deling og barna skal gå i barnehage/skole!

ORIGINAL: bonpia

bor på ei lite bygd i nord-norge.. treng jo sikkert ikke å flytte 20mil,men det er dit jeg vil siden jeg har bodd i tromsø før og ikke vil tilbake dit.

skjønner! Vanskelig, for jeg skjønner at BF ikke vil at du skal ta med deg barna også.

ORIGINAL: bonpia

skjønner! Vanskelig, for jeg skjønner at BF ikke vil at du skal ta med deg barna også.

vet liksom ikke hva jeg skal gjøre. vil jo ha det bra med meg selv,og i tillegg vil jeg ha en jobb og inntekt..

Går det ann å ha lengre perioder med barna?
F.eks 2 uker hver i stedet for ei?

Back
Topp