What 2 do?!

Reidun

Gift med forumet
Amalie har plutselig blitt kjempe "mammajente" (litt pappa og), men når besteforeldre osv skal holde henne, mate henne, bytte bleie o.l. er d bare skriking?! [&:]

Gikk helt fint før, da fikk hvem som hels både mate og holde henne, nå kan jeg ikke gå fra henne 10min omtrent!! [&:]

What 2 do?! [&:]

Noen andre som har samme "problemet"?! [8|]

Er blitt sånn her også nå, de blir litt sånn når de kommer til en viss alder sa HS.. Sander strekker seg mot meg eller sambo når han er hos svigers eller mine foreldre.. Selv om de kjenner hverandre GODT!!!

"Godt" å høre at vi er fler!! [&o][8D] meeen hva gjør dere da!? tvinger de til å være med de likevel!? lar de få vilje n sin?! [&:]

ORIGINAL: BabyJenta2010

"Godt" å høre at vi er fler!! [&o][8D] meeen hva gjør dere da!? tvinger de til å være med de likevel!? lar de få vilje n sin?! [&:]

Nei, lar han få viljen sin sånn at han føler seg trygg.. Vil ikke tvinge han til noe han ikke vil, og der kanskje ikke føler seg så trygg..

Det er for en periode så går det over[:)]

ORIGINAL: nurkis og Sander

ORIGINAL: BabyJenta2010

Nei, lar han få viljen sin sånn at han føler seg trygg.. Vil ikke tvinge han til noe han ikke vil, og der kanskje ikke føler seg så trygg..

Det er for en periode så går det over[:)]

Ja, sånn tenker egentlig jeg også!! og TAKK GUD for at det går over!! [8D]

Samme her. Noen som vet når denne perioden er over? HS sa at de fikk en lignende periode når dem er rundt 10 månder.

ORIGINAL: Lava86

Samme her. Noen som vet når denne perioden er over? HS sa at de fikk en lignende periode når dem er rundt 10 månder.

ja, jeg har hørt d samme. men 8 mnd [&o]

jepp har allerede hatt det 1 mnd her [&:] så håper hun snart har kommet over det.... [:)]

ORIGINAL: Rabbelure

jepp har allerede hatt det 1 mnd her [&:] så håper hun snart har kommet over det.... [:)]

samme her! [&o] Måtte d gå over SNART!!! god "bedring" til dere også!! [;)]

Vi hadde dette problemet ca 3 uker nå nettopp - hun skrek med en gang bestemor, bestefar, onkler eller noen andre enn mamma og pappa snakket til henne eller holdt henne - det er nå gått over, heldigvis! Nå smiler hun og ler til alle igjen [:D]

ORIGINAL: Mommy Nala

Vi hadde dette problemet ca 3 uker nå nettopp - hun skrek med en gang bestemor, bestefar, onkler eller noen andre enn mamma og pappa snakket til henne eller holdt henne - det er nå gått over, heldigvis! Nå smiler hun og ler til alle igjen [:D]

gikk det over selv? eller har du gjort noe for det?

Back
Topp