whaaa....

Lilliana

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Oktoberbarna 2021♡
føler meg så dum.
sitter å ser igjennom bilder fra første svangerskap, og de første mnd etter. bilder av ex'n min (pappa'n til gutten min.) sitter bare å griner og føler jeg savner han :S  han er jo den drittsekken nå da, og ikke viser han mye interesse for lille gutten vår heller. han kommer hit neste mnd og skal bli i 2 uker, da vi skal feire Lucas' 3 års dag. han bor langt unna så derfor han ikke kan komme så ofte. hadde en prat med han og han sa det kommer til å bli så rart for han å bo her i 2 uker, og se meg gravid igjen. bare at denne gang er en annen mann faren. og jeg må si meg enig egentlig :S
Kjæresten min bor i wales, og kan ikke komme hit før desember. så har gått hele svangerskapet så langt alene.
Kankje det er derfor jeg savner eksen nå? er han jeg ser for meg som legger hånda på magen min og leg når lille gull sparker og sånn. og at vi koser på sofaen og han setter drikke glasset sitt på magen min, etc :P

Er så rart.... og hormonene gjør meg gal, sipper som en unge her jeg sitter.

hater å være alene.

HUff da, det skal ikke være like lett bestandig!

Ikke la hormonene spille deg et puss da, det kan bare gjøre ting værre! Gled deg til kjæresten din kommer hjem du [:)]
Sender deg en klem [:)]

joda, det blir sikkert mye bedre da. men er vel bare det at forrige gang hadde jeg en hos meg hver dag, som så magen vokse, osv. denne gangen er jeg alene om det. blir litt deppa og sint. forbarska hormoner. har sitti her å grått som en unge i en time nå. æsj. er nok glemt i morra da !

ORIGINAL: Nyttårslykke

HUff da, det skal ikke være like lett bestandig!

Ikke la hormonene spille deg et puss da, det kan bare gjøre ting værre! Gled deg til kjæresten din kommer hjem du [:)]
Sender deg en klem [:)]

ja, er vel bare at eneste bilde jeg har av noen som duller med meg når jeg er gravid er ex'n tenker jeg. er litt bedre i dag . teite hormoner!
Han vil flytte hit ja, men masse regler og sånt, og ikke er det lett å få seg jobb her når man ikke snakker norsk heller. men gleder meg til han kommer.

ORIGINAL: castora

Uff, klemme på :)
tenk hvor godt det skal bli i desember.

Back
Topp