WENhaircare?

Ingen som har erfaringer eller tanker rundt dette???!???

Jeg er liksom litt nysgjerrig, bare fordi det er nytt for meg... Hehe...
Men litt tja... vet ikke... nysgjerrig ;)

Jeg laget en tråd for et par dager siden selv, ingen respons

Jeg så reklamen på tv og tenkte at dette var for godt til å være sant. Og det stemmer vel egentlig ganske bra. Jeg googlet det og fikk opp ganske mage sider det de sier det ikke er spesielt effektivt.
Eller, ut fra det jeg har lest, så er det endel med tynt, slitt og livløst hår som har effekt av WEN, de med normalt til tykt hår får tungt og fett hår av det. 

Tviler på effekten, når man ikke bruker shampo og balsam hver for seg.

Ser ut som det er for godt til å være sant. Jeg kan godt tenke meg det funker på de som har veldig veldig tørt hår (type afrohår e.l)  men normale hår trenger tensider. Han snakker om at de har fjernet tensidene, da blir det jo ikke skikkelig rent. Tensidene fungerer jo som "fiskekroker" på møkka i håret og gjør håret rent. Å gjøre rent med olje og urteekstrakter, nja kanskje, men på sikt vil man tette igjen porene i hodebunnen og da spiller det keine rolle om håret er aldri så flott og glansfult.

Jeg er så i tvil om alt jeg ser på tv-shop, mannen min prøvde jo pro activ, uten noe resultat overhodet.

Hoho, nå går reklamen igjen. Forresten, det å føne håret på korrekt måte med rundbørste gjør det blankt og fint.

lol skulle starte tråd om det i sted, tror ikke et er noe å stole på da.

Back
Topp