Welcome back! Not!

kate10

Betatt av forumet
Jeg gir meg helt over. Fikk virkelig bare en 8-9 uker uten kvalme. And here it is! Med en gang jeg prøver å gjøre noe så blir jeg så kvalm igjen. Denne uka har jeg mest bare slappet av. Tirsdagen fikk jeg migreneanfall med aura og siden det virker som jeg ikke kommer meg "opp igjen". Energi=0. Har sjekket blodprosent, blodtrykk, urin denne uka. Magemål og ellers aktivitet på frøkena her helt fin. Jobber ikke heller, så skjønner ikke at jeg føler meg så sliten og kvalm. Prøver med gaviscon og Link tyggis, men synes ikke det hjelper så voldsomt.
Sliter avogtil med å få pustet skikkelig også. Mister matlysta helt, men prøver å spise likevell.
Er det bare meg eller flere som har det slik? Er 28+4 i dag.
Noen hemmelige triks for å få det bedre?
 
Vil anbefale "novaluzid" tyggetabletter mot halsbrann hjelper iallefall meg. :)

Har ellers ingen tips annet enn å lytte til kroppen, og tenk at det ikke er lenge igjen til termin<3 (selv om det kanskje føles sånn på dårlige dager)

Sender en god bedring klem til deg.
 
Kan være du trenger litt piff.. jeg har ofte sånne turer. Å jeg syns det hjelper å spise noe litt søtt. Nå kan ikke jeg spise noe med mye sukker i. Men en yoghurt eller bolle. Eller bare en pepperkake syns jeg hjelper. Føler det er litt sånn lavt blodsukker følelse. Men så er det også nå kroppen begynner å kjenne graviditet skikkelig. Å ikke alle kropper syns det er like kult dessverre :(
 
Off stakkar :( Håper det kanskje gir seg igjen...
vet ikke når du har termin, men på dager jeg føler det er litt dritt, som i dag(besvimt et par ganger..) så tenker jeg YESS det er bare 12 uker igjen til jeg får møte prinsen min <3
 
Dere er så gode❤️ Føler at det hjelper å spise litt, men bare en liten liten stund. Er ikke helt den samme kvalmetypen som i starten heller, så skjønner ikke helt. Kan nesten bare glemme middag :/
Baby er veldig aktiv å sparker å rører masse på seg, og det gjør det værre selv om det selvfølgelig er tegn på at hun har det fint. Blir helt øm øverst i magen.
Prøver å holde meg motivert, men får nesten litt angst av å gå rundt å ha det sånn å være "missfornøyd" med svangerskapet. Ønsker liksom å nyte og kose meg, men nå ønsker jeg henne mest bare til verden. Termin 19 januar.
Det ble mye klaging. Beklager❤️
 
Dere er så gode❤️ Føler at det hjelper å spise litt, men bare en liten liten stund. Er ikke helt den samme kvalmetypen som i starten heller, så skjønner ikke helt. Kan nesten bare glemme middag :/
Baby er veldig aktiv å sparker å rører masse på seg, og det gjør det værre selv om det selvfølgelig er tegn på at hun har det fint. Blir helt øm øverst i magen.
Prøver å holde meg motivert, men får nesten litt angst av å gå rundt å ha det sånn å være "missfornøyd" med svangerskapet. Ønsker liksom å nyte og kose meg, men nå ønsker jeg henne mest bare til verden. Termin 19 januar.
Det ble mye klaging. Beklager❤️
God bedring og lykke til videre :) !! Kjipt at man ikke kan nyte hele graviditeten :/
 
Dere er så gode❤️ Føler at det hjelper å spise litt, men bare en liten liten stund. Er ikke helt den samme kvalmetypen som i starten heller, så skjønner ikke helt. Kan nesten bare glemme middag :/
Baby er veldig aktiv å sparker å rører masse på seg, og det gjør det værre selv om det selvfølgelig er tegn på at hun har det fint. Blir helt øm øverst i magen.
Prøver å holde meg motivert, men får nesten litt angst av å gå rundt å ha det sånn å være "missfornøyd" med svangerskapet. Ønsker liksom å nyte og kose meg, men nå ønsker jeg henne mest bare til verden. Termin 19 januar.
Det ble mye klaging. Beklager❤️
Kanskje du bør legge inn noen små ekstra måltider nå? Det er anbefalt å gjøre det nå mot slutten da den lille tar litt mer næring fra deg :happy: Skulle ikke være store greiene, men en liten yoghurt, et eple eller ei brødskive :happy: Det skulle hjelpe på kvalmen jaffal. Ellers synes jeg oxo at Novaluzid funker som smurt på halsbrann!
 
Kanskje du bør legge inn noen små ekstra måltider nå? Det er anbefalt å gjøre det nå mot slutten da den lille tar litt mer næring fra deg :happy: Skulle ikke være store greiene, men en liten yoghurt, et eple eller ei brødskive :happy: Det skulle hjelpe på kvalmen jaffal. Ellers synes jeg oxo at Novaluzid funker som smurt på halsbrann!

Ja, vet du. Jeg forsøkte å tenke igjennom hva og hvordan jeg spiste, og det var jo enten for lite eller så var det få og større måltider jeg spiste. Kjenner ikke så mye sultfølelse, men skjønner at jeg må ta en liten frukt eller noe litt innimellom, og det har hjulpet en hel del på kvalmen. Dessverre ikke noe mere energi, men bedre det enn kvalme. :) Har tilgode å prøve novaluzid
 
Ja, vet du. Jeg forsøkte å tenke igjennom hva og hvordan jeg spiste, og det var jo enten for lite eller så var det få og større måltider jeg spiste. Kjenner ikke så mye sultfølelse, men skjønner jeg må ta en liten frukt eller noe litt innimellom, og det har hjulpet en hel del på kvalmen. Dessverre ikke noe mere energi, men bedre det enn kvalme. :) Har tilgode å prøve novaluzid
Så bra det har hjulpet på kvalmen da:) Merker at jeg selv oxo må spise noe ekstra i mellom nå, ellers blir jeg kvalm.
 
Back
Topp