Weffriddles

skjønte ingenting der jeg[:D][:D]

Juhuu...tuuusen takk! Nå er jeg på 3 og...så nå står jeg fast igjen...hehe, skal prøve å vri hodet mer i morgen[:)]

Okey SannaMor: Jeg trenger hjelp, jeg begynte med dette dumme spillet igjen når jeg kom hjem jeg vet du og nå sitter jeg her med level 7! Jeg kommer ikke videre jeg!! Har funnet alle verkene hennes, listet opp i notepad med then nedover, og de hintene skjønner jeg jo ingenting av[&:]
Jeg forstår det som om at svaret er ingenting...(eller noe)? Men ...hvordan skal jeg få skrevet det a? Har prøvd med understrek og alt mulig, men dette går ikke. Nå MÅ jeg legge meg...hehe... dumme meg som begynte med dette[:@]

Og jeg sletta svaret her!! [:)]

Okey, dette skjønner jeg ikke at du klarer! Jeg står fast igjen jeg, har kommet meg til 13, og her står jeg!! De dumme tegnene er www ikke sant? Også er jeg på engineering siden, men skjønner jo ikke hva jeg skal ha med. Er jeg på rett kjøl?

argh!! sitter fast på nummer 3! farlig dette spillet,hekta jo!

Ja, man er ikke klok om man begynner med det! Hehe... på tre, si alt som står der høyt liksom: rop det ut som om du skriker i en magafon[:)]

[:@] mæn sei mæ, kårr finn æ spællet hænn da?? har registrert mæ, men kjæm bare t forumet.. arghh..

ORIGINAL: KarenP

[:@] mæn sei mæ, kårr finn æ spællet hænn da?? har registrert mæ, men kjæm bare t forumet.. arghh..

bare gå inn her http://www.weffriddles.com og trykk der det står click her [:)] Det er spillet! Trenger ikke registrere seg...

e heilt sekkert frykteli sein no, men da står d jo bare masse punkter.. ka gjør æ da?? Huff e itj tålmodi i d heile tatt...

e heilt sekkert frykteli sein no, men da står d jo bare masse punkter.. ka gjør æ da?? Huff e itj tålmodi i d heile tatt...

Sannamor har skrevet svaret først her... 2 innlegg eller noe....

ORIGINAL: Line Lavendel

Sannamor har skrevet svaret først her... 2 innlegg eller noe....

Du må nesten lese FAQ før du begynner, for hele spillet er slik. Og noter ned alle svarene du får, de trenger du!

Back
Topp