Weeheee! I morgen kommer min kjære hjem!!

Bounty

Elsker forumet
Endelig etter 6 uker!!! [:)][:)][:)]

Egentlig har det gått veldig fort og greit, men det skal jammen bli godt å få han hjem!!

Og gleder meg supermye på lillemor sine vegne, lurer på hvordan hun skal reagere når hun ser han! [:)]

Jeg har lagd ostekake, stekt oksestek, vaska og shina og satt ut blomster og shava det som shaves skal [8D] så alt er klart! [:D][:D] weeee!!!!!

Så flink du har vært da[:D]
blir deilig å få han hjem da etter 6 uker[8D][;)]

så kjekt da[:D] Kan tenke meg det blir kos å få gubben hem ja[8D]

så herlig, skjønner du gleder deg.. Min reiser snart ut, gruer meg masse. Men skal nok klare det:)

weee! bruker han å være borte?

her er min borte i fire uker i slengen så vi feirer ikke sånn som du i dag selv om han kommer hjem i dag. men shava har jeg gjort. og så rydder jeg litt ekstra[:)]  vi skal hente han på flyplassen 15.30. gleder meg til å se Ådne sin reaksjon. og pappan sin reaksjon når han ser magen som har poppa frem de siste fire ukene..

Så utrolig kos å få han hjem da!!

Man blir litt nyforelska av slikt (vi bor 100 mil unna hverandre enda, og møtes kun på helger omtrent, MER som happy for 14 dager sammen nå i påsken altså!)

Kose dere MASSE!!

ÅÅÅååhhhhh tenker du er helt i 100 nå!! [:D][:D][:D][:D] Kos dere masse [8D]

ååh, det er så godt når de endelig kommer tilbake! [:D]

Jeg blir helt koko i huet jeg etter bare to uker, så du er jaggu flink som har holdt ut i seks!

Tipper du er verdens lykkeligste i dag [:D][:D][:D]

Back
Topp