Weeeeeeeeeh!!!!

shina

Elsker forumet
Da er syden turen bestilt[:D][:D][:D][:D][:D][8D][8D][8D] drar 4desember til tennerif.blir Alva,
mamma, pappa og meg. Kommer tl å bli så deilig. mamma har sakt at de kan ha alva inne hos seg noen dager så jeg kan få lov til å sove så lenge jeg vill!!! akkurat det gleder jeg meg til! blir altså så deilig.

Jeg har en tendens til å bli vinterdeperimert så dette kommer nok til å lade opp bateriend. desember januar er altid verst. Drar 4desember og er til bake 18 perfekt, slepper jeg det verste av jule ståket også.

+at jeg får ladet opp til jul jeg og min x-sambo har bestemt oss for å vere sammen i helligdagene på grundav snuppa. så i år feirer vi hos hans foreldre. må innrømme at jeg tror det blir slitsomt.

så deilig da [:D] vi sparer til ferie neste år vi [:)] blir enten syden eller danmark...hehe

å,det blir sikkert kjempe deilig! Nå er det bare 6 dager til vi reiser til Tyrkia.[:D] Gleder oss kjempe masse, men er ganske så usikker på hvordan lille jenta vår vil reagere på varmen da...[&:] men håper det går bra, og at vi får en fin tur.[:)]

Så deilig da Shina. Sikkert kjempegreit å reise med foreldrene sånn at du får litt avlastning. Er jo så ekstra mye å passe på når man reiser til syden med litt store små som skal putte ALT i munnen [:D] Jeg vil også til syden [&o]

Åh, så heldi du er!! Har sagt til sambo at vi også må prøve å få til en tur i løpet av permisjonstiden, men vet ikke når vi skal satse på... Heldi du som har det i boks! [:D] 

Back
Topp