C chrichri Forumet er livet 12 Apr 2011 #1 en måned etter jeg bestile meg ny tlf, får jeg bekreftelse på at den er sendt[:D] æ gler mæ! og nå er jeg ferdig å skrive notater[:D] ble bare 50 sider[&o] nå er det en velfortjent pause[:D][:D][:D][:D][:D]
en måned etter jeg bestile meg ny tlf, får jeg bekreftelse på at den er sendt[:D] æ gler mæ! og nå er jeg ferdig å skrive notater[:D] ble bare 50 sider[&o] nå er det en velfortjent pause[:D][:D][:D][:D][:D]
Lene1986 Forumet er livet 12 Apr 2011 #3 ORIGINAL: Vand JEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!! Hvilken tlf er det da? [:)] [:D][:D]
C chrichri Forumet er livet 12 Apr 2011 #5 d er en huwaei eller hvordan d skrives[;)] en titan u8800 eller noe sånn... ikke verdens dyreste, og en andriod mobil. gleder meg til å kunne sende sms igjen[:)]
d er en huwaei eller hvordan d skrives[;)] en titan u8800 eller noe sånn... ikke verdens dyreste, og en andriod mobil. gleder meg til å kunne sende sms igjen[:)]
C chrichri Forumet er livet 12 Apr 2011 #7 hadde ikke jeg heller, men min datanerd hjemme som fann den for meg[;)]