Weeeeee!

Tøysa

Elsker forumet
I dag kom TR og i morgen starter jeg med puregon!!!! Rart å plutselig skulle bli stikker igjen! [:)] Skal ringe sykehuset i morgen og fortelle at TR har dukket opp. Tror det blir ul neste torsdag. Ikke lenge til! [:D][:D][:D] Gleder meg! Blir spennende å høre hva de sier.

Jeg har ikke gått på puregon før, men skal få ei venninne/ sykepleier til å hjelpe meg i morgen. Greit å være to som tolker bruksanvisninga...! [:)]

Så gøyt å høre Tøysa! Håper alt går bra me stikkinga og at dokker klare å tolke bruksanvisninga![;)]
Denne gangen skal d klaffe for dej![:D]

Ej kommer snart etter dej vettø![:D]

Lykken skal [:D] t oss denne gangen!

oi så spennende[;)][;)]kjempe masse lykke til med sprøytestart[;)][;)]

lykke til......

Dette er sååå spennde[:D] Lykke til med stikking og alt sammen[;)]

Lykke til!! Det kommer til å gå så bra atte[:D]

Tusen takk! [:)]

Starter med puregon 100ie i dag.
Cetrotide fra søndag, og

ULTRALYD FREDAG 21.08 KL. 10.20!!! [:D][:D][:D]

Er skikkelig spent nå! Nesten mer enn forrige gang... Rart! Gleder meg masse! [:)]

Lykke til med sprøytestart idag.
Blir spennende å følge deg framover nå.
Krysser fingre og tær.

ORIGINAL: *Bobbo*

Lykke til med sprøytestart idag.
Blir spennende å følge deg framover nå.
Krysser fingre og tær.

Sigenerer denne [:)] Og legger til; Heia heia heia!

Da har jeg satt første sprøytestikk og det gikk fint! [:)] Er mer spent på cetrotide som jeg skal igang med på søndag. Da blir det sprøyte både i magen og i låret!

Fikk likevel en kraftig reaksjon etterpå. Gråt og gråt... Syns det er litt skumlere nå som jeg vet hva jeg skal igjennom av sprøyter, ul, oppturer og nedturer uten garanti for at det skal klaffe denne gangen heller. Men jeg gleder meg til å prøve igjen, og jeg tror vi kommer til å lykkes snart. Jeg gir absolutt ikke opp, men av og til blir det litt mange følelser på en gang!

Back
Topp