WEEEEEE!

suprEspen

Betatt av forumet
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Endelig skjedde det! Endelig var det vår tur! hihi. Jeg må få si takk for alle gratulasjonene, også skal jeg hilse så masse fra Carina, som har opptredd som ei gudinne fra det hele startet til vi fikk holde vår andre prinsesse i armene våre. Hun klarte å holde roen bedre enn meg når fosterlyden sank til 50. Men nå er alt det som ikke var morsomt med fødselen egentlig bare uvirkelige minner.

Forresten så vil jeg si at det var piece of cake å være med på fødsel, jeg snudde meg bort 1 eneste gang, og det var når jordmora klippet. Ellers var det hele er fantastisk opplevelse, tilogmed når barnet kom ut. Jeg ble stående slik at jeg hadde oversikt over alt nemlig. Men det var helt kurant.

Her er det aller aller siste magebildet av carina. Bildet ble tatt når vi kom på føden i går natt.

Carina er sliten. Har fått epidural for å dempe smertene i maseriene slik at hun fikk hvile litt. Dette er rett før fosterlyden synker. Klokken er ca 11:30 på dette bildet. Da hadde Carina hatt smertefulle maserier hvert 3 minutt siden klokken  ca 04:00

Her er lille prinsessa!

OG nok ett bilde av prinsessa!

for en nydelig prinsesse..
*ikke misunnelig i det hele tatt*
gratulerer så mye til deg og carina[:D][:D][:D]
nå kan hun bare sende fødestøvet nordover...nærmere bestemt sandnessjøen[:)]

For et skjønt lite nurkegull!!!

Bra jobba, Espen og Carina!!!

Gratulerer enda en gang... Så kjekt å få høre fra dere.
Du må hilse Carina fra meg. Jeg går nå enda her med sammentrekninger, smerter og oppkast innimellom. Men igår fikk jeg kjempe mye energi. Hadde håper det var et tegn på at ting var på gang, men etter 4 timer med regelmessig kynnere/rier så stoppet det helt opp igjen. Idag skal vi på kontroll på sykehuset etter min kjære er ferdig på jobb. Spennende å se om det er modnet mer siden forrige lørdag.
Vi snakkes
hade

Sitter her med tårer i øynene jeg SuprEspen!!

Gratulerer til dere begge! Flinke har dere vært og for en nydelig prinsesse!!

Åååh så kjekt å få se bilder. Nydelig jente dere har fått!!
Gratulerer så mye[:)]

Så flott å høre at alt gikk greit. Så flink du er Espen.[:)]
Hils masse til Carina og si at hun har gjort en knall-jobb, og prinsessa deres er nydelig.
Kos dere masse fremover.[:D]

ORIGINAL: BabyMama

signerer!

ORIGINAL: Flori

Signerer [;)]

signerer[:D][:D][:D]

GRATULERER MED PRINSESSA!!!

så søt!

ORIGINAL: haldis

Så flott å høre at alt gikk greit. Så flink du er Espen.[:)]
Hils masse til Carina og si at hun har gjort en knall-jobb, og prinsessa deres er nydelig.
Kos dere masse fremover.[:D]
Signerer[:D]

såååå nydelig en liten prinsesse da!!! Jeg vil også!!! Gratulerer så mye til dere begge to!!! [:)]

signerer

Takk til dere alle sammen. Jeg skulle hilse så mye fra Carina!

Gratulerer så mye med prinsessa begge to!!! Hun er veldig nydelig, så dere har gjort en god jobb der [:)] hils så mye til Carina!!

signerer

Nyyyyyyydelig

Klem fra Kathrine

Back
Topp