Weeeee, superglad! :D

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Fikk en fantastisk herlig nyhet i postkassa i dag. Vi har fått innvilga lån gjennom Husbanken, så nå blir vi snart huseiere!! :smiley-bounce016
Har venta i spenning i 3 uker på svar fra dem, sikker på at vi ville få avslag. Men neida! Vi fikk innvilga hele kjøpesummen! Har bare gått rundt og smilt stort i hele dag :laughing002
Åååh, det skal bli så herlig å endelig eie vårt eget hus, og ikke bare leie :)

Men, jeg ser ikke frem til flytting midt i graviditeten da :facepalm:
Er det noen her inne som har flytta i løpet av et svangerskap og som eventuelt har noen råd og tips? :)

Weeeeeee :D:D

Flyttet i starten av tredje trimester sist. Det bar tungt, men gikk greit. Sørger for å få mye god hjelp fra både venner og familie!:)

Gratulerer så mye :-)
Ang flytting i svangerskapet, om dere ikke får masse hjelp, vurder flyttefolk. Det kan være verdt det.

Hurraaa Gratulerer så mye! Ikkeno tips, annet enn å lytte til kroppen når det trengs!☺️

Gratulerer :)

Gratulerer! Noe av de mest herlige følelsene er nemlig å flytte i eget bolig. Og basert litt på hvilken region du bor, så har kommer dere i boligmarkedet med lave priser på bolig. Iallefall her på Vestlandet

Gratulerer!!
Kan jeg spørre hvor mye dere fikk i lån? Vi har selv søkt gjennom husbanken, venter spent på svar :)
Fikk 1.470.000kr :)
Men det er vel opp til hver enkelt kommune hvor mye de kan/vil gi i lån til hver enkelt :)

Fikk en fantastisk herlig nyhet i postkassa i dag. Vi har fått innvilga lån gjennom Husbanken, så nå blir vi snart huseiere!! :smiley-bounce016
Har venta i spenning i 3 uker på svar fra dem, sikker på at vi ville få avslag. Men neida! Vi fikk innvilga hele kjøpesummen! Har bare gått rundt og smilt stort i hele dag :laughing002

Er det noen her inne som har flytta i løpet av et svangerskap og som eventuelt har noen råd og tips? :)

Off flytta da jeg var i uke 26-28 det var veldig tungt. Greide ikke å la være å ikke gjøre så mye. Så jeg ordna og styra MEN, det førte til at jeg fikk kraftige kynnere og smerter så jeg ble innlagt 2 dager etter innflytningen var i boks. Fikk riehemmende tabletter to dager på rad. Så ta det rolig <3

Og GRATULERER sååå mye

Back
Topp