Weeeee, superglad! :D

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Fikk en fantastisk herlig nyhet i postkassa i dag. Vi har fått innvilga lån gjennom Husbanken, så nå blir vi snart huseiere!! :smiley-bounce016
Har venta i spenning i 3 uker på svar fra dem, sikker på at vi ville få avslag. Men neida! Vi fikk innvilga hele kjøpesummen! Har bare gått rundt og smilt stort i hele dag :laughing002
Åååh, det skal bli så herlig å endelig eie vårt eget hus, og ikke bare leie :)

Men, jeg ser ikke frem til flytting midt i graviditeten da :facepalm:
Er det noen her inne som har flytta i løpet av et svangerskap og som eventuelt har noen råd og tips? :)

Weeeeeee :D:D

Så gøy! Gratulerer så mye :) Vi flyttet for to år siden, var da syv uker mindre på vei enn hva jeg er nå. Nå skal det sies at vi bare flyttet rett over veien da, men god hjelp fra venner og familie var uvurdelig for oss :) Mannen var selvfølgelig offshore akkurat midt i flyttingen så mye falt på meg. Men husk å lytt på kroppen og ta pausen når du må! Ellers så har jeg ikke noen spesielle råd/tips å komme med. Masse lykke til :)

Gratulerer så mye! :D Så herlig!
Har dessverre ingen tips eller erfaring å komme med, vi bor fortsatt i samme leilighet som de siste 5-6 årene. Håper på å kunne kjøpe hus snart, da jeg arver en tomt :P :)

Grattis!!
Ikke bær tonge ting! ;) men det skjønner du sikkert! Når vi flyttet 2 mån før termin pakket jeg ned i esker før flytten, men samboer fikk flytte de når de var fulle. På flyttdagen sto jeg mest å styrde flyttfolkene, teks pekte hvor ting skulle og så.
Litt bar jeg selvfølgelig, men det er utrolig dumt å ta i for mye. Du kan ordne med kaffe, brus og pizza istedenfor vettu ;)

Du kan virkelig ha superkoll på eskene vettu :D ta et A4-ark, skriv "1" og noter hva du pakker i første eska. Så skriver du "1" på eskens sider også. Repetere for hver eske!
Må du gjenbruke esker så stryker du over og skriver om. Men se til å ha litt space mellom radene i tilfelle du gjenbruker mye :)
(Suuuperbra for å finne ting når en har 20-25 esker spredt over huset! "Hvor skal eske 22? "På badet" sier du da med en gang. "Hvor finner jeg en brusåpner?" Sier noen annen, "i eske 7" sier du da. Hehe, "eske-dama" kan du bli :P)

Gratulerer så mye! Lykke til med huskjøp og flytting :) Ser du har fått mange bra tips her. Viktig å lytte på kroppen og ikke bære tungt :)

Så bra! Gratulere :D

Flytta nå og flytta sist men bare til leiligheter.
Få andre til å gjøre mest mulig er beste rådet ;)

Gratulerer så masse!!! Vi flytta ikke i selve graviditeten sist, men vi kjøpte og solgte når jeg var høygravid også flytta vi med en nyfødt. Hadde kraftig bekkenløsning. Var ærlig talt ganske tungt... Det jeg ikke tenkte på var at det kan bli veldig vondt å bøye seg mange ganger for å ta også lette ting inn og ut av pappesker. Og å flytte mye lette ting hit og dit. Så hvis du er veldig gravid og/eller har bekkenløsning så anbefaler jeg rett å slett og holde seg til det administrative :) få venner og familie til å hjelpe!

Gratulerer :D Ta imot den hjelpen du kan få, og blir det ikke pakket ut el. Akkurat som du kunne tenkt deg får du bare omgjøre senere når du Jar energi til det :)

Gratulerer!! :D Utrolig gøy!

Vi flytta under forrige svangerskap, men vi fikk dekt flyttebil/byrå av dem vi leide hos pga leilighetens stand. Så da hadde vi jo bærehjelp der. Nedpakking og utpakking tok jeg det lette og mannen det tyngste. Svigermor hjalp til med pass av barn og vasking av klær og hus:) Jeg fikk for det meste sitte å "kommandere". Ikke helt det jeg ønska, men pga kranglete bekken var det ikke mye annet jeg dugde til uansett..

Gratulerer så mye! Eie sitt eget er så deilig, samt trygt og stabilt!
Vi eier nå men håper oppdatere fra leilighet til rekkehus før lille kommer i slutten av oktober, men får se om bolig markede tillater det. Litt stress å flytte før, men blir lett for oss :p samt jeg Hvertfall får mye tid på dagtid da jeg er sykemeldt :)

Gratulerer ☺️

Vi flytter fra leilighet til hus i beg av oktober
Vi får hyre inn alle kjente til bæring

Fikk en fantastisk herlig nyhet i postkassa i dag. Vi har fått innvilga lån gjennom Husbanken, så nå blir vi snart huseiere!! :smiley-bounce016
Har venta i spenning i 3 uker på svar fra dem, sikker på at vi ville få avslag. Men neida! Vi fikk innvilga hele kjøpesummen! Har bare gått rundt og smilt stort i hele dag :laughing002

Er det noen her inne som har flytta i løpet av et svangerskap og som eventuelt har noen råd og tips? :)

Gratulerer!

Skal flytte om et par uker selv, så har ingen tips :p

Vi blir å flytte i løpet av sommeren, men til ny leie leilighet :( hvordan fikk dere til lånet? Send gjerne pm :)

Vi flytta ifjor når jeg var 5 mnd på vei. Ingen problem ;)
Sko vel ikke være noe problem å flytte om formen er grei?!! Bare bra med aktivitet da ;)

Gratulerer så mye! Du får gjøre som min venninne. Hun tok med eldste sønnen på toget i forveien, så ble mannen igjen og pakket og flyttet alt :p:p (hun flyttet ganske sent i svangerskapet.. ;))

Back
Topp