weeeee pasert 12 uker =)

Venter nr 4

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
ja da har man pasert 12 uker, og har kjent liv i 2-3 uker alt, å nå er det blitt så sterkt at et par av mine venninner også har kjent spark fra gulle i magen =) ååååå kan endelig slappe av as =)
 
gratulerer 

jeg å vil kjenne liv, men det kommer sikkert snart (er 2gangs så da kjenner man jo det ofte litt tiddligere?!)
 
ja man gjør stortsett det =) men hadde ikke trudd ejg sku kjenne noe så tidelig.. men jordmora mener jeg gjør det pga jeg er så litta og at det da ikke er så mye som ligger i mellom og hindrer for å kjenne alt klart å tydelig : ) men ikke vet jeg, fikk sjaokk da jeg kjente et spark som faktiskt var vondt, da satt beste kompisen min med hånda på magen å bare wow det kjente jeg og det er 1 uke siden eller no :P hee he
 
Gratulerer så mye med 12 uker og kos deg med å kjenne spark så godt allerede!! :)
Ser frem mot å kjenne noe selv :)
 
Gratulerer med passerte 12 uker :) Så kjekt å kjenne liv allerede da.. <3
 
Gratulerer masse med 12 uker, og WOW så artig å kjenne liv så tidlig! Er 12 uker i morgen jeg også og håper at jeg snart kan kjenne noe som kan bekrefte at det virkelig er et lite sparketroll inni der.
 
Gratulerer så mye:)
 
Gratulerer :D Må være fantastisk å være over de magiske 12 ukene 
 
Gratulerer!!! Kjempegode nyheter! :)
 
Back
Topp