Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei?Har vært til tidlig ul i dag! Alt var helt fint, bønna var 0,9cm og hjertet slo Så nå skal jeg stresse ned og nyte ferien
Hvor langt er du på vei?Har vært til tidlig ul i dag! Alt var helt fint, bønna var 0,9cm og hjertet slo Så nå skal jeg stresse ned og nyte ferien
Är 7+0 när jag ska på ultraljud..I følge siste mens er jeg 6+5. Målingen i dag sa 6+6 så..rundt der et sted
I alle dager, hva er det for en behandling? Var det til legen du var?Heldig
Var sjøl på ul i dag men da sa han berre surt at du kan ver i veke 6 ca men om der er liv kan eg ikkje svare på
Ikkje målte han str eller Noke. Sa dette å Sente meg heim var ikkje der i 5 min en gang
Men fekk krangla meg til å ta hcg sida han ikkje ville sjå Noke. Å den har stege fra 987 sist torsdag til 6188 i dag så håper der er liv
Herlig!Har vært til tidlig ul i dag! Alt var helt fint, bønna var 0,9cm og hjertet slo Så nå skal jeg stresse ned og nyte ferien
Så fantastisk Kos deg masse.Har vært til tidlig ul i dag! Alt var helt fint, bønna var 0,9cm og hjertet slo Så nå skal jeg stresse ned og nyte ferien
Är 7+0 när jag ska på ultraljud..
Då har jag något å jämföra lite med
Såååå koselig!! VAr du på volvat i Fredrikstad eller?! 16 dager til jeg skal få seeee! :-DHar vært til tidlig ul i dag! Alt var helt fint, bønna var 0,9cm og hjertet slo Så nå skal jeg stresse ned og nyte ferien
Gratulerer. Såg du noe? Hvor mange uker er du på vei?Har vært til tidlig ul i dag! Alt var helt fint, bønna var 0,9cm og hjertet slo Så nå skal jeg stresse ned og nyte ferien
I alle dager, hva er det for en behandling? Var det til legen du var?
Såååå koselig!! VAr du på volvat i Fredrikstad eller?! 16 dager til jeg skal få seeee! :-D
Heldig
Var sjøl på ul i dag men da sa han berre surt at du kan ver i veke 6 ca men om der er liv kan eg ikkje svare på
Ikkje målte han str eller Noke. Sa dette å Sente meg heim var ikkje der i 5 min en gang
Men fekk krangla meg til å ta hcg sida han ikkje ville sjå Noke. Å den har stege fra 987 sist torsdag til 6188 i dag så håper der er liv