Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei?Har vært til tidlig ul i dag! Alt var helt fint, bønna var 0,9cm og hjertet sloSå nå skal jeg stresse ned og nyte ferien
![]()
Hvor langt er du på vei?Har vært til tidlig ul i dag! Alt var helt fint, bønna var 0,9cm og hjertet sloSå nå skal jeg stresse ned og nyte ferien
![]()
Är 7+0 när jag ska på ultraljud..I følge siste mens er jeg 6+5.Målingen i dag sa 6+6 så..rundt der et sted
![]()
I alle dager, hva er det for en behandling? Var det til legen du var?Heldig
Var sjøl på ul i dag men da sa han berre surt at du kan ver i veke 6 ca men om der er liv kan eg ikkje svare på
Ikkje målte han str eller Noke. Sa dette å Sente meg heim var ikkje der i 5 min en gang
Men fekk krangla meg til å ta hcg sida han ikkje ville sjå Noke. Å den har stege fra 987 sist torsdag til 6188 i dag så håper der er liv
Herlig!Har vært til tidlig ul i dag! Alt var helt fint, bønna var 0,9cm og hjertet sloSå nå skal jeg stresse ned og nyte ferien
![]()
Så fantastiskHar vært til tidlig ul i dag! Alt var helt fint, bønna var 0,9cm og hjertet sloSå nå skal jeg stresse ned og nyte ferien
![]()
Är 7+0 när jag ska på ultraljud..
Då har jag något å jämföra lite med![]()

Såååå koselig!! VAr du på volvat i Fredrikstad eller?!Har vært til tidlig ul i dag! Alt var helt fint, bønna var 0,9cm og hjertet sloSå nå skal jeg stresse ned og nyte ferien
![]()
Gratulerer. Såg du noe? Hvor mange uker er du på vei?Har vært til tidlig ul i dag! Alt var helt fint, bønna var 0,9cm og hjertet sloSå nå skal jeg stresse ned og nyte ferien
![]()
I alle dager, hva er det for en behandling? Var det til legen du var?
Såååå koselig!! VAr du på volvat i Fredrikstad eller?!16 dager til jeg skal få seeee! :-D
Heldig
Var sjøl på ul i dag men da sa han berre surt at du kan ver i veke 6 ca men om der er liv kan eg ikkje svare på
Ikkje målte han str eller Noke. Sa dette å Sente meg heim var ikkje der i 5 min en gang
Men fekk krangla meg til å ta hcg sida han ikkje ville sjå Noke. Å den har stege fra 987 sist torsdag til 6188 i dag så håper der er liv