Weeee!!! WOOOHOOOOO!!! JEEeeeeeeEEEiii!!!

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
*kniiis* Tusen takk alle sammen.. Er så kjempe kjempe glad! Trodde aldri jeg skulle passe den igjen.. Men idag så fant jeg ut at jeg skulle prøve.. Ble skikkelig sjokka når den gikk helt opp, å enda mer sjokka når den gikk igjen!! Weeee[:D]

ORIGINAL: !lykkepillen©

Kan jeg spørre hva du veier nå? Og hvordan i svarten du klarte å ta av deg 35 kg? Og på hvor lenge.. Fy fader.. lenge siden jeg har vært så imponert!!!![:D]

Fra juli i fjord ca, var da jeg bestemte meg for å gå ned i vekt.. Jeg veide 60 før jeg ble gravid, så gikk jeg opp 40 kilo.. Nå veier jeg 65, å skal fortsatt ha bort de 5 siste.. Vanskelig å si hvordan jeg har gjort det egentlig.. Har gått myemye tur, vært mye i aktivitet.. Spist sunt, spist moderat.. Aldri spist når jeg ikke er skikkelig sulten, og alltid kutta ut å spise når jeg kjenner metthetsfølelse.. Men i det siste har jeg nesten bare vært inne å spist godteri, så akkurat nå vet jeg faktisk ikke hvorfor jeg ennå går ned.. [8D] Tenkte jeg skulle finne noen før og nå bilder[8D]

Wow! Så utrolig imponerende! Grattis med innsatsen! Du ser kjempebra ut!!!

grattis med seieren lindaen!!!! [8D]

35!!!!.......Som i 35KG??? [:o] Oh my gooood!! Hvordan i alle dager har du klart det? Hærregud, du er jo bare dødsflink. En utrolig prestasjon som krever vanvittig mye viljestyrke. Stolt skal du være flinke pia [:)] Buksa satt knallfint [;)]

Back
Topp