weeee!!!fått time til ul!!

bebi

Elsker forumet
skal 28sept[:D][:D]er så spent om det er en eller to..var to for et år siden,da jeg mista..satser på en jeg[;)]holder igrunn med en om gangen,hehe..uf,to uker bli lenge å vente[8D]

Så spennende! Litt godt å ha to uker til, for da kan man glede seg! Jeg fikk beskjed en dag om å komme dagen etter, så da fikk jeg ikke hatt spenningen så lenge[:)]

joda,sant det[:)]gleder meg[:)]

ÅÅÅ, så spennende, kanskje det er to :P
er det tvillinger i familien?:)
jeg skal også på UL den 28oktober, så da er vi to.... gleder meg utrolig mye allerede! :P
LYKKE TIL :D

er det i familien.men sist hadde jeg eneggede,de delte på alt,var ikke slikk skille som det pleier være.de lå i samma sekken..toeggede er arvelig,da ligger de i hver sin sekk.så var ikke noe arvelig sist,men blir spennende å se.men trur det er bare en..håper det[8D][:D]

så spennende[:)]
hvor har du bestilt deg ul hen? borte hos nils?

nei,nei.fått time på ringerike[:)]

ORIGINAL: bebi

er det i familien.men sist hadde jeg eneggede,de delte på alt,var ikke slikk skille som det pleier være.de lå i samma sekken..toeggede er arvelig,da ligger de i hver sin sekk.så var ikke noe arvelig sist,men blir spennende å se.men trur det er bare en..håper det[8D][:D]

så spennende!! :)

Mammaen til samboeren min er tvilling, så er det da noe mulighet for at vi kan få tvillinger  da? :O/ hehehe... holder med en om gangen.. hehe

Back
Topp