Weee....

Annic73

Gift med forumet
Gjett ka æ ska på Torsdag??????

Du skal bli mamma igjen???[:)]

ORIGINAL: ~Lucky~

Du skal bli mamma igjen???[:)]

[:o] JA  
hjærtebank og hæla i taket hær no..... hærreguuuuuuud...

Skal inn på føden kl 9 og da starter de tablett kur på mæ... Med Julius så tok det 1 1/2 døgn... spent som bare det no ja... WEEEEEE

ORIGINAL: mandy

Åååååååååååååååååååååååååååååå,e e så spent!!!
Du MÅ jo bare få på fredag da så dem bli født på samme dato.
( Amanda og Evelina har 18 september og 18 oktober[:D])

Helt villt at du ska bli mamma igjæn no!!!
Heldig du!!!

[:D][:D]Knis[:D][:D] 
Ja vært kult å fått den 27... etter kl 16[;)] så Sambo rekk å kom tilbake etter at han har vært forlover[:D][;)]

oi, oi, oi! det blir spennende å høre hvordan det går!!!

går bra, du har jo gjort det før[:D]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
SÅ SPENNENDE

Ååååååååååå er det sant?!?!? Jippi, så spennende! Jeg fikk seriøst litt gåsehud her jeg nå [:D][:D][:D]

Men du, slipper du gubben til forlovergjerninger når du ligger og venter på å trykke?

så moro[:D][:D] da fikk jeg rett da.. stemte på uke 36[:D][:D]  masse masse lykke til[:D][:D]

Weeeeeeeeeee så spennende!!!!
tenk at du allerede skal få igjen!!! Ja du har vel sladrevenn?????
Vi sitter vel hele gjengen foran dataskjermene våre å venter i spenning!!!!!

ORIGINAL: papayamammaen

Ååååååååååå er det sant?!?!? Jippi, så spennende! Jeg fikk seriøst litt gåsehud her jeg nå [:D][:D][:D]

Men du, slipper du gubben til forlovergjerninger når du ligger og venter på å trykke?

SÅ SPENNENDE

[:D][:D][:D][:D][:D]

SÅ SPENNENDE

Åhh, endelig!! Masse masse lykke til med fødselen...

Vi gleder oss til bilder av den lille og høre ALT!!!!!

ORIGINAL: *MammaMø*

Weeeeeeeeeee så spennende!!!!
tenk at du allerede skal få igjen!!! Ja du har vel sladrevenn?????
Vi sitter vel hele gjengen foran dataskjermene våre å venter i spenning!!!!!

[:D][:D]

ORIGINAL: ~Yakine~

WEE!!! [:D][:D][:D] Tenk, bittelilleAndreas kommer snaaart!!! [:D][:D][:D]

Med det vakre navnet[:D][:D]

ORIGINAL: nica85

Åh, tenk at du skal føde igjen.. Virker som om det var overigår jeg føda, hihi.. Uansett så er det kjempespennende!! [:D][:)]

ORIGINAL: papayamammaen

Kommer nok helt ann på situasjonen... han bruker 5-10 min ifra byfogden og til sykehuset så hvis det ikke er så ille så skal han bare dra... æ ska da itj føde alein nei hehe

Ja rart å tænk på at æ snart har 2 bebissa...

Grunden til at dæm sætt mæ i gang 3 uka før e at Andreas væks itj... han va for 3 uka siden 14% over normalen i vekst... og no e han plutselig -11%
De tok en grundig UL da å fant ikke noe galt, men de vil ikke la det gå lenger når de ikke finner grunnen...
E så spent på hvordan han ser ut æ... ser for mæ en liten miniJulius [:D]

Sladrevennan mine ja....

...regner med Mandy og Yakine sladrer... Fruen har jo også mld sæ som sladrer så blir vel først til mølla[:)]

ORIGINAL: Annic73

Ja rart å tænk på at æ snart har 2 bebissa...

Grunden til at dæm sætt mæ i gang 3 uka før e at Andreas væks itj... han va for 3 uka siden 14% over normalen i vekst... og no e han plutselig -11%
De tok en grundig UL da å fant ikke noe galt, men de vil ikke la det gå lenger når de ikke finner grunnen...
E så spent på hvordan han ser ut æ... ser for mæ en liten miniJulius [:D]

Åå, ja da er det jo like greit å sette igang. Satser på at alt står bra til med Andreas! Blir spennende å se hvordan han ser ut ja!!

Og jeg skjønner, det er jo ikke så langt fra tinghuset og til sykehuset, regna jo med at du har kontroll på kailln [;)][:D]

Ååå, jeg vil også sladre for noen! [8D] Skal klistre meg til skjermen her ihvertfall! [:D]

Back
Topp