Weee

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Uttak mandag! Dette har jeg ventet lenge på
 
:) tusen takk. Jeg satt siste puregon sprøyta ista å det var en god følelse :) nesespray ikveld og imorgen tidlig så el sprøyta 21.30 whop whop
 
Tipp topp tommel opp!! Lykke til
 
Masse lykke til med uttak imorgen :)
 
Når skal egget settes inn? Spennende :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Imorgen, men var bare et som ble befruktet så er ikke særlig optimist at det overlever til imorgen
 
Imorgen, men var bare et som ble befruktet så er ikke særlig optimist at det overlever til imorgen
Krysser fingrene for deg :) kanskje det er en tøffing . Det trengs jo bare èn for å lage magi ♡

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Krysser fingrene for deg :) kanskje det er en tøffing . Det trengs jo bare èn for å lage magi ♡

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja så har jeg tenkt at det ble jo faktisk befruktet å! Bedre med ett enn ingen
 
Det er gullegget dette vet du :). Lykke til med innsett og ruging, hero. For ja, jeg tar det som en selvfølge at du er ruger fra og med i morgen ;).
 
Det er gullegget dette vet du :). Lykke til med innsett og ruging, hero. For ja, jeg tar det som en selvfølge at du er ruger fra og med i morgen ;).
Takk. Jeg håper virkelig du har rett, Jeg blir helt rørt over at alle er så positive og omtenksomme selv om dere står oppi dette selv
 
Hvor mange egg fikk du ut, Hero? Jeg er så nyskjerrig siden jeg står oppe i det selv nå! ;)
 
Hvor mange egg fikk du ut, Hero? Jeg er så nyskjerrig siden jeg står oppe i det selv nå! ;)
Først sa de syv men da jeg ringte sa de 8. 3 var modne men bare et ble befruktet. Det fikk jeg satt inn i dag <3
 
Back
Topp