Wee!

^Milla^

Gift med forumet
De ringte fra Fertilitetsseksjonen nå og jeg fikk komme til UL på torsdag 08.50 [:D][:D]
Er sååååå glad for at ting skjer fort nå, og at det KANSKJE er håp for denne spira

så bra da :D
skal selv på UL på TORSDAG faktisk, så vet åssen du har det :D tiden går ALT for sakte fram til den dagen.. å når du sitter der, går minuttene sakte..

Så BRA!!!.... værste er hvis man går rundt å bekymrer seg:( Håper alt står bra til med den lille!!!=) [:D][:D]

Du er sikkert heldig å får se liiiitt mer enn meg da, så misunner deg ganske kraftig det da[:D]

Dagene kommer sikkert til å snegle seg fremover.....[:'(] Åsså er det BARE mandag enda..[8D]

ORIGINAL: maja88

så bra da :D
skal selv på UL på TORSDAG faktisk, så vet åssen du har det :D tiden går ALT for sakte fram til den dagen.. å når du sitter der, går minuttene sakte..

Det er ikke tull!! skal på første ul 12 mai og legen for blodprøve i morra..men alt virker så fjernt og langt vell..er bare 4+6 nå og tiden går så saaaaakteeee!!! virker som en evighet til jeg får vite kjønn og får mage!! hehe

Å så spennende! Lykke til på torsdag!

ORIGINAL: Frk.Maja

Så BRA!!!.... værste er hvis man går rundt å bekymrer seg:( Håper alt står bra til med den lille!!!=) [:D][:D]

Ja DET hadde vært verdens deiligste beskjed[:D]

ja, er helt syykt.. føles ikke som om at eg skal på ul nå på torsdag.. men neste lissom.. for det føles så sykt lenge til.. BLI TORSDAG...

^Milla^ ; ja, det stemmer, får nok se litt mere enn deg.. men din dag kommer den og vettu :)

Ja den gjør nok det [:D]
Håper du får tidenes beste UL opplevelse når dagen kommer og ikke minst DUNK DUNK DUNK

har faktisk allerede vært på UL.. nå torsdag som var. pga komplikasjoner. å da fikk eg DUNK DUNK DUNK DUNK
beste opplevelsen EVER :D så nå er det bare kontroll på å se om alt ser bra ut å at det går som det går.. :) noe eg håper på :)

ORIGINAL: Frk.Maja

Hehe, jeg skal faktisk også til ultralyd på torsdag! [:D]

Masse lykke til ^Milla^! Jeg krysser alt jeg har for at det står bra til, og kommer til å gå bra med spira di

ORIGINAL: maja88

har faktisk allerede vært på UL.. nå torsdag som var. pga komplikasjoner. å da fikk eg DUNK DUNK DUNK DUNK
beste opplevelsen EVER :D så nå er det bare kontroll på å se om alt ser bra ut å at det går som det går.. :) noe eg håper på :)

Heldiggris
Tror nok det går riktig så flott[:D]

ORIGINAL: Spireliten

Spennende, da er vi jo tre stk som skal oppdatere jentene her inne på torsdag[:D] *speeent*

ORIGINAL: Malla_85

Masse lykke til ^Milla^! Jeg krysser alt jeg har for at det står bra til, og kommer til å gå bra med spira di

Taakk[:D] Håååååper virkelig virkelig alt går fint denne gangen, da skulle jeg vært verdens lykkeligste[:D]

ORIGINAL: ^Milla^

ORIGINAL: Spireliten

Spennende, da er vi jo tre stk som skal oppdatere jentene her inne på torsdag[:D] *speeent*

Ja, det blir spennende [:D]

Back
Topp