wee

biddy

Glad i forumet
er det ikke san at dei rekna at barne kan kåme 2 veke før og etter termin?

isåfall så er det kun 8 uker til bebin min kan kåme
weee [:D] jeg blir både nervøs og glad [:D] ukene behøver ikke å gå saktere for jeg er så klar for at h*n skal kåmme nå [:D] ikke klar med alle tingene da men :P

me happy sjølom det snøva :P

i dag skal vi feire 3 årsdagen til sonen min [:)] jeg gleder meg til kaker,søl og barnelatter :P hehe

hva skal dere gjøre i dag?

håper alle får en fin dag i dag [:D]

Oi! Ikke lenge igjen da [:D] Spennende[;)]
Neste glad jeg har termin helt i slutten av mnd for jeg er absolutt ikke klar for å få nr. 2 enda.
Ikke kjøpt inn en liten body engang [:-]

ORIGINAL: bcv

Oi! Ikke lenge igjen da [:D] Spennende[;)]
Neste glad jeg har termin helt i slutten av mnd for jeg er absolutt ikke klar for å få nr. 2 enda.
Ikke kjøpt inn en liten body engang [:-]

jeg har ikke kjøpt noe jeg heller enda men jeg har endel nøytrale kle etter fyste mann [:)]

tusen takk [:D] de vart en bra dag og en kjempe trøtt bursdagsbarn så søvna før han traff puta ;P

Ja jeg syns tiden går kjempe fort [:-] håper ikke lillebror kommer 2 uker før for jeg skal ha ks 5 dager før og det holder [:D] er ikke klar til å få nummer 3, selv om jeg gleder meg[:-] er bare 11 uker til han kommer ca [:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Ja jeg syns tiden går kjempe fort [:-] håper ikke lillebror kommer 2 uker før for jeg skal ha ks 5 dager før og det holder [:D] er ikke klar til å få nummer 3, selv om jeg gleder meg[:-] er bare 11 uker til han kommer ca [:D]

nei da får han halde seg inne til ks ja [;)] 11 uker går fort,husker at di 12 første ukene gikk saaakte :P heheh

Back
Topp