Wee! Snuppa snudde seg rundt!

Jeg skal være hjemme til august. Da skal hun begynne i barnehage. Og jeg skal begynne med studiene igjen, og jobbe i tilegg...dt blir spennende :-)

Sent from my LT26w using BV Forum

Samme her.. synes det er alt for tidlig å begynne på jobb allerede i mai. Blir fælt!

Jeg gruer meg også helt hinsides!
Har ingen jobb å gå til da, så det hele blir veldig spennende.

Jeg har studieperm til i august, men skal nok jobbe noe i sommer! Håper tiden går saaaakte fram mot sommer ;)

Min perm går ut i starten av mai, så etter det må jeg uansett få en eller annen form for inntekt.
Snuser på å studere videre fra høsten av, men er avhengig av å jobbe ved siden av uansett.
Men det hadde vært deilig å ha litt fleksibel (student)hverdag. Det hadde jeg det første barnehageåret til T og kunne ha han 60% i bhg til han var to år.

Min permisjon går ut i midten av april:( men er syk, så går nok over på aap igjen!

Min går og ut i slutten av april,men skal ikke begynne å jobbe før i midten av august.
Syns det er tidlig nok å sende henne i barnehage sånn egentlig!:-P

Min går og ut i slutten av april,men skal ikke begynne å jobbe før i midten av august.
Syns det er tidlig nok å sende henne i barnehage sånn egentlig!:p

Mannen skal også ha permisjon da, så det blir ikke bhg før tidligst august her heller =)

april??? Det var da svært så tidlig?

Back
Topp