Wee! Snuppa snudde seg rundt!

Bébbe

Elsker forumet
I dag klarte lillesnupp å snu seg fra rygg til mage og lå ei stund og leika før hun snudde tilbake igjen. Ble så frustrert da jeg så at hun holdt på å snu seg for jeg fant ikke mobilen og ville filme det. Hehe...plukka hun opp etterpå og der var mobilen under hun gitt :laughing002

Hehe, så flink hun er:-)

Flink ho er :) Her klarar Minda halvveis å snu seg :) Er nok ikkje så lenge til det går heilt rundt ;)

Så flink :) Elise snur seg ikke helt enda, men hun er ikke langt unna! Litt tidlig syns jeg egentlig, for hun er jo bare 3mnd. Hun er ikke på samme stedet når jeg tar henne opp fra babygymmen sin som da jeg la henne ned :)

Så flink :) Elise snur seg ikke helt enda, men hun er ikke langt unna! Litt tidlig syns jeg egentlig, for hun er jo bare 3mnd. Hun er ikke på samme stedet når jeg tar henne opp fra babygymmen sin som da jeg la henne ned :)

Sånn er det her også, ofte flytter hun seg langt ute på gulvet:-)

Flinke frøkna! :)
Asle er sååååå nær ved å klare det, men han blir bare liggende på siden og flire og veive med den øverste foten. Hadde han strukket den litt fremover, så hadde han bikket over, men neida, han ligger heller å strekker den bakover og holder balansen :p

Jeg prøvde å hjelpe henne litt, men da ble hun sinna:-)
Man skal kanskje ikke gjøre det heller?

Jeg kjenner at jeg egentlig ikke jubler så veldig av at 3-månedlingen ruller rundt som bare det.
Hadde håpet på en litt mer bedagelig kar enn storebroren, som løp rundt 10 måneder gammel og var veldig fort ferdig med babyperioden :p
Men, får ikke gjort så mye med det, akkurat :D
Babyen er kjempefornøyd da, får gjort akkurat det han vil!

Jeg kjenner at jeg egentlig ikke jubler så veldig av at 3-månedlingen ruller rundt som bare det.
Hadde håpet på en litt mer bedagelig kar enn storebroren, som løp rundt 10 måneder gammel og var veldig fort ferdig med babyperioden :p
Men, får ikke gjort så mye med det, akkurat :D
Babyen er kjempefornøyd da, får gjort akkurat det han vil!

Jeg er egentlig enig i at det er kjekkere når de er litt mer bedagelige. Jeg trodde det var lenge igjen før hun klarte det for trodde det først var fra mage til rygg og så omvendt senere. Hun har som regel bare lagt seg ned og hvilt hodet i matta og sett opp ei lita stund når hun har lagt på magen. Men i dag hadde jeg lagt hun litt langt fra babygymmen så hun prøvde å strekke seg etter en leike og vips gikk hun rundt på magen og tilbake igjen etter en stund. Håper egentlig hun ikke blir tidlig ute med krabbing og slikt. Ser at de veninnene som har babyer som krabber og går tidlig synest det er slitsomt for de har mindre kroppskontroll enn de som begynner senere.

Men Simone flytter seg ikke rundt på gulvet ennå. Hun ligger der jeg har lagt hun når jeg plukker hun opp. Så flinke de er som klarer å forflytte seg! :)

Er spennende å være hjemmeværende mamma! <3

Jeg er egentlig enig i at det er kjekkere når de er litt mer bedagelige. Jeg trodde det var lenge igjen før hun klarte det for trodde det først var fra mage til rygg og så omvendt senere. Hun har som regel bare lagt seg ned og hvilt hodet i matta og sett opp ei lita stund når hun har lagt på magen. Men i dag hadde jeg lagt hun litt langt fra babygymmen så hun prøvde å strekke seg etter en leike og vips gikk hun rundt på magen og tilbake igjen etter en stund. Håper egentlig hun ikke blir tidlig ute med krabbing og slikt. Ser at de veninnene som har babyer som krabber og går tidlig synest det er slitsomt for de har mindre kroppskontroll enn de som begynner senere.

Men Simone flytter seg ikke rundt på gulvet ennå. Hun ligger der jeg har lagt hun når jeg plukker hun opp. Så flinke de er som klarer å forflytte seg! :)

I følge de jeg har snakket med som er fysiologer lærer de egentlig senere å rulle bevisst fra mage til rygg - og de fleste "tipper" over i starten, altså det er ikke bevisst hos mange.
Lillebror tipper tilbake fra mage til rygg, men jeg ser at det ikke er helt bevisst enda.
Men guri som han tar i for å komme fra rygg til mage! Blir skikkelig sinna og stønner i vei :p

Hehe..det er artig når de blir sinna for slike ting! :) Skal se han plutselig får det til en dag og blir skikkelig overrasket!

Ja, han kommer seg rundt, men må ta i veldig :p
Og blir liggende på den ene armen og uffe seg, hehe!

Hehe..de armene er ofte i veien ;-p Snuppa også hadde armene i veien en stund, og hodet har også hengt litt etter så ikke det gikk an å tippe rundt.

Så flink lita tulle du har:rolleyes::rolleyes: Emmeth snur seg fra rygg til mage han også. Men ikke tilbake igjen ennå;)

Fie prøver :) hun tipper over på siden, men blir liksom fast der :P når hun ligger på magen, så tipper hun ofte på siden, og blir litt skremt av det, men hun ruller vell over når hun selv finner det ut ;)

Det er virkelig spennende, men du store hvor fort tia går, jeg skal tilbake i jobb starten av mai, kjenner jeg gruer meg. Skulle gjerne vært hjemme lenger, vil få med meg alt:-)

jeg øvde meg Hermine i ett par uker, og så klarte hun det selv :) Da hun rulla seg over på sida dro jeg forsiktig i det øverste låret hennes og da fulgte resten av kroppen etter! Ser ikke problemet med å hjelpe de litt så de skjønner tegninga ;) Nå ruller hun alle veier så trappegrinda må være nede :P

Flinke småtroll! Martin er helt uinteressert i å rulle seg rundt. Koser seg med lekene, mens han ligger på ryggen og ser på lekene fra magen. Snur seg på siden på stellebordet og i senga, men ikke på babygym'n eller på gulvet. Kommer vel før jeg aner det allikevel. Husker ikke helt når storesøster begynte ;)

Det er virkelig spennende, men du store hvor fort tia går, jeg skal tilbake i jobb starten av mai, kjenner jeg gruer meg. Skulle gjerne vært hjemme lenger, vil få med meg alt:)
Samme her.. synes det er alt for tidlig å begynne på jobb allerede i mai. Blir fælt!

Ja, vet ikke om hodet kommer til å være helt på jobb hele tiden:-)

Back
Topp