Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flinkElise snur seg ikke helt enda, men hun er ikke langt unna! Litt tidlig syns jeg egentlig, for hun er jo bare 3mnd. Hun er ikke på samme stedet når jeg tar henne opp fra babygymmen sin som da jeg la henne ned
![]()
Jeg kjenner at jeg egentlig ikke jubler så veldig av at 3-månedlingen ruller rundt som bare det.
Hadde håpet på en litt mer bedagelig kar enn storebroren, som løp rundt 10 måneder gammel og var veldig fort ferdig med babyperioden
Men, får ikke gjort så mye med det, akkurat
Babyen er kjempefornøyd da, får gjort akkurat det han vil!
Jeg er egentlig enig i at det er kjekkere når de er litt mer bedagelige. Jeg trodde det var lenge igjen før hun klarte det for trodde det først var fra mage til rygg og så omvendt senere. Hun har som regel bare lagt seg ned og hvilt hodet i matta og sett opp ei lita stund når hun har lagt på magen. Men i dag hadde jeg lagt hun litt langt fra babygymmen så hun prøvde å strekke seg etter en leike og vips gikk hun rundt på magen og tilbake igjen etter en stund. Håper egentlig hun ikke blir tidlig ute med krabbing og slikt. Ser at de veninnene som har babyer som krabber og går tidlig synest det er slitsomt for de har mindre kroppskontroll enn de som begynner senere.
Men Simone flytter seg ikke rundt på gulvet ennå. Hun ligger der jeg har lagt hun når jeg plukker hun opp. Så flinke de er som klarer å forflytte seg!
Er spennende å være hjemmeværende mamma! <3
Jeg er egentlig enig i at det er kjekkere når de er litt mer bedagelige. Jeg trodde det var lenge igjen før hun klarte det for trodde det først var fra mage til rygg og så omvendt senere. Hun har som regel bare lagt seg ned og hvilt hodet i matta og sett opp ei lita stund når hun har lagt på magen. Men i dag hadde jeg lagt hun litt langt fra babygymmen så hun prøvde å strekke seg etter en leike og vips gikk hun rundt på magen og tilbake igjen etter en stund. Håper egentlig hun ikke blir tidlig ute med krabbing og slikt. Ser at de veninnene som har babyer som krabber og går tidlig synest det er slitsomt for de har mindre kroppskontroll enn de som begynner senere.
Men Simone flytter seg ikke rundt på gulvet ennå. Hun ligger der jeg har lagt hun når jeg plukker hun opp. Så flinke de er som klarer å forflytte seg!
Er spennende å være hjemmeværende mamma! <3
Samme her.. synes det er alt for tidlig å begynne på jobb allerede i mai. Blir fælt!Det er virkelig spennende, men du store hvor fort tia går, jeg skal tilbake i jobb starten av mai, kjenner jeg gruer meg. Skulle gjerne vært hjemme lenger, vil få med meg alt![]()