Webtrening

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
I morgen er det seks uker siden fødsel og jeg skal begynnen å ta opp treninga igjen.
Vi har treningssenter rett over veien, men de har ikke barnepass.

Så i går kjøpte jeg en måneds trening på webtrening.no (59kr med barnashus rabatt). Det ser veldig bra ut, bla. er det to videoer til de som nettopp har født og noen videoer om babymassasje o.l

Samt det er masse andre videoer feks. Zumba, styrke, pilates, yoga, 2 & 6 ukers treningsprogram osv. Jeg har strikk, matte og ball hjemme og skal benytte meg av det.

Jeg skal gi det én måned, synes jeg ikke det fungere blir det treningssenter på kveldstid.

Noen andre som erfaring med webtrening e.l?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, om jeg trener hjemme blir det enten fra hodet, youtube eller at jeg laster ned film av noen av favorittprogrammene mine fra treningssenteret. Å betale for trening hjemme har jeg ikke orka, for jeg vet hvor dårlig jeg er til å utnytte det :) høres bra ut med opplegg for de som nettopp har født! Oppdater gjerne hvordan det var :)
 
Ingen erfaring med webtrening, men jeg tenker som Osis87 at jeg hadde nok ikke utnytta det - så det blir bortkasta penger. (Uten at 59 kr er så mye). Har hørt så mye om 30 days shred, så jeg lurte på om jeg skulle sjekke ut dèt etterhvert. Det finner man visst på youtube.
 
Ingen erfaring med webtrening, men jeg tenker som Osis87 at jeg hadde nok ikke utnytta det - så det blir bortkasta penger. (Uten at 59 kr er så mye). Har hørt så mye om 30 days shred, så jeg lurte på om jeg skulle sjekke ut dèt etterhvert. Det finner man visst på youtube.

Jeg var veldig fornøyd med 30 ds, kjøpte DVD billig på nettet sist. Tenkte å begynne på det i morgen, spent på formen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
30ds er kjempebra! Brukte det etter sist fødsel, etter en stund da, var riiimelig tungt!!
 
Jeg vurderer å sjekke ut noe så t jeg også. Ellers har brukt 30ds før, og den er super! Har også tre andre videoer av Jillian Michaels. Hun er super! Kan absolutt anbefale no more trouble zones.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sist gang ventet jeg 3-4 mnd tror jeg, syns det var veldig tungt og mye fokus på magemuskler. Så snart lillemor her har tenkt å sove litt for seg selv så begynner jeg tror jeg. Likte mange av Jillians dvder sist, meeeget effektivt!
 
Når begynte dere med 30 ds? Typ, hvor mange uker etter fødsel?

Jeg begynte 6 mnd etter sist, det var da jeg hørte om det. Nå er det straks 6 uker etter fødsel, tenker å begynne en av de nærmeste dagene, hadde egentlig tenkt i morgen, men tror jeg må prioritere lang trilletur i det nydelige været :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Trente begge etter fødselsvideoene i dag, den nr 2 var ganske tung syntes jeg. Satser på det blir bedre!

Tenkt å finne en for armer og rygg i morgen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Kom på at jeg brukte nike-appen hyppig før. Maaaasse gode treningsopplegg der, og man kan velge mellom korte programmer eller lange, også kan man velge programmer etter hva man vil trene - mage, rygg, armer, bein, kondisjon osv. Utrolig enkle og effektive øvelser, også har du en "coach" som forteller hva du skal gjøre, hvor lenge du skal holde på, og hvor lenge det er igjen (så man slipper å kikke på tlf hele tida).
Gratis app, så sjekk den ut! :)
 
Back
Topp