WebShopOholic?

Greenmom

Forumet er livet
VIP
Septemberbarna 2019
Tror jeg har blitt en shopiholiker på nett? Bestiller altfor mye. Tok meg selv i å sitte å tenke hmm.. Hva trenger jeg nå. (Kom ikke på noe) og da begynte jeg å fundere på hva andre trenger.. :p
 
hehe, ja det er farlig :)
 
Hehe.... Da er du nok shopoholiker...,Hehe... Tør ikke engang starte å handle på nett
 
Haha:D
Jeg er helt lik! Ebay feks er super farlig!:p
 
Handler stort sett kun på hm og ellos, eller ark :) Men nå er det ikke alt for lenge til jobb og da må jeg på klesshopping :D
 
Tror jeg har blitt en shopiholiker på nett? Bestiller altfor mye. Tok meg selv i å sitte å tenke hmm.. Hva trenger jeg nå. (Kom ikke på noe) og da begynte jeg å fundere på hva andre trenger.. :p
Haha:) Ja, da har du blitt hekta :p
 
Jeg er vindusshopper på nett, legger ofte masse ting i handlekurven, og ombestemmer meg som oftest før jeg betaler...;)
 
huff nettshopping er skummelt.... je handla som en gal før jul, måtte rett og slett bare kutte ut, for je trengte ikke mere enn en brøkdel, oxo begynte kontoen å skrike :p
 
Haha, kanskje litt avhengig da;) men er jo massse du trenger til ferie vel;)
 
Jeg er vindusshopper på nett, legger ofte masse ting i handlekurven, og ombestemmer meg som oftest før jeg betaler...;)
Det gjør jeg også faktisk ganske ofte. Heldigvis, om jeg hadde kjøpt alt jeg kom over hadde det blitt tragisk for økonomien :p
 
Back
Topp