We-Too bleiebøtte

Realisten

Elsker forumet
Er det noen som har erfaring med Wee-Too bleiebøtte? Så det var noen som hadde noen negative opplevelser av den, at den ikke holdt på lukten? Men er det den generelle oppfatning? Det er den eneste som hadde passet nogenlunde inn på badet vårt i design, men vil jo ikke ha den hvis den ikke er bra :sorry:
 
Jeg har Angelcare, Sangenic og wee-too bøttene alle tre. Nå når minsten er blitt såpass stor at bleiene lukter skikkelig dritt, er Wee-too bøtta den eneste som holder inne lukta. Di to andre bøttene har jeg nå kassert.
 
Jeg har Angelcare, Sangenic og wee-too bøttene alle tre. Nå når minsten er blitt såpass stor at bleiene lukter skikkelig dritt, er Wee-too bøtta den eneste som holder inne lukta. Di to andre bøttene har jeg nå kassert.
Så bra! Da er den kanskje verdt et forsøk! Tusen takk for svar :happy:
 
Det siver litt lukt ut i det du åpner bøtta og putter bleia oppi, men ikke noe lukt mens bøtta er lukket hvis du skjønner. Ingen drittlukt som møter meg i det jeg åpner baderomsdøra :)
Jaja, det tåler man, så kan man heller tømme litt ofte hvis det er noen skikkelig stinkere :hilarious:
 
Back
Topp