Waschera ?

Nemi73

Elsker forumet
I dag er det skikkelig *sitteisofaenvær* her i Fredrikstad.. Ikke mye fristende og dra ut når det pøsregner [&:].. Men jeg skal nok en tur på posten og sende hemmelig-venn gave [:D][:D][:D] Gleder meg til å lese reaksjonen til min hemmelige venn .. Ellers så er det vel ikke så mye som skjer her i dag. Begynne og lete frem julepynt og sånn kanskje. Har planer om å bake og henge opp jule gardiner til lørdag..

Hva skal dere gjøre i dag da jenter ?

Hellois!!

Foreløpig sliter jeg med å kome meg ut av morgenkåpa og i gang med noe vttugt [:D]

Men kl 13 skal jeg på konferansetime på skolen med William, etterpå skal jeg få lagt om dekka og handle bursdagsgave til min niese som blir 9 år i dag.
Og i kveld skal William og jeg i selskap til henne.

Ellers så blir det vel fotball på skjermen i heimen i kveld [:)]

Riktig gla' dag alle sammen [;)]

God morgen.

I dag er det skikkelig drittvær her og.
Jeg hadde vel egentlig tenkt meg en tur ned til byen i dag.
Sambo skal feire bursdag med en kompis rett før jul, og det blir temafest.

Superhelt og superskurker! hehe.

Så jeg skal gå å se om jeg finner noe brukenes til det temaet[:D]

Skikkelig go'vær i dag ja!!!

Var så glatt at vi kjørte Leah i barnehagen som er 50 meter unna! Så ble jeg og Linusen kjørt på kontoret...
Nå ligger han og sover og jeg har sånn smått begynt å jobbe litt...
Har planer om å få ferdig 100 refleksvester til i morgen ettermiddag...Håper jeg rekker det.
Etter jobb blir det hjem å se om badet begynner å ta form igjen..
Vil ha egen do igjen!! Gikk å la meg kl 22.30 i går jeg... for når jeg sover må jeg jo ikke på do, og synes 22.30 var sent nok å forstyrre naboen[8D]

På lørdag må vi til byen å handle stasj til badet, og litt andre ting. Kanskje jeg og finner det for godt å bnake litt til... Bakte jo kakemenn i helga, men de forsvant etter bare 2 dager.... Mysefistisk...

Nei.. får starte med å betale litt regninger her jeg.. og drikke opp solbærtoddyen min... Har bare 37,8 liter vann som må drikkes opp på 2 uker[8D]

Sånn nå er pakken sendt.. [:D][:D][:D] Nå er det noen som kan glede seg ..

Vi har vært i åpen barnehage i dag[:D] det er alltid kjekt. Ellers så har vi bare kost oss hjemme. No skal Nathalie og Daniel få seg ett bad før leggetid[:)]

Her har det igrunn vært rolig idag.....
Mor har gjort litt reint på stue og kjøkken og laget middag til far kom hjem fra jobb.
Også har jeg hatt julemusikk på full guffe idag...hehe! Prøver å komme i julestemning.

Skal ta ned julepynten fra loftet etterpå så det får 'lufta' seg litt før det skal settes opp til helga [:)]

Back
Topp