Wallstickers

Kålormen

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
ImageUploadedByBV Forum1459929591.038053.jpg
Tenkte å dekorere "taket" (undersiden av overskapet) over stelleplassen med noen fine, fargerike wallstickers. Finner mest veldig digre wallstickers når jeg leter. Har jo lyst på litt størrelse på dem, større enn vanlige klistermerker liksom, men mindre enn de som er beregna på en hel vegg. Tips?

Jeg kjøpte noen på tilbud fra Lekmer! Det var masse skogsdyr, kjempefine og store :)

eBay

Ebay:-) der er de billigere også! Også har de en del på panduro og søstrene grene:-)

Vis vedlegget 170322
Tenkte å dekorere "taket" (undersiden av overskapet) over stelleplassen med noen fine, fargerike wallstickers. Finner mest veldig digre wallstickers når jeg leter. Har jo lyst på litt størrelse på dem, større enn vanlige klistermerker liksom, men mindre enn de som er beregna på en hel vegg. Tips?

Så fin tanke:) lykke til :)

Vis vedlegget 170322
Ta en titt på amazon.uk - der har jeg kjøpt en del siste tiden til vesla :) søk wall stickers baby så får du masse opp. Og store mønstre kan ofte innholdet mange søte små som du kan sette sammen til noe hyggelig :)

Back
Topp