wallstickers

sjukesøster

Forumet er livet
jeg handler masse på ebay, og  har aldri hatt noen problemer, så jeg sier go for it! spar en hundrings[;)]

gå på shipping and payments litt nede på siden, sett landet til norway, så får du opp shippingen... ser at med USPS First Class Mail International blir det ca 13 dollar, du kan jo sende mld. til selger om at  du vil ha det sendt på den måten :)

ser nå at det er standard måte å sende på, så du trenger ikke si fra om det :) det blir litt over 13 dollar i frakt!

Takk for svar :) lurte på en ting til, skal ha ditta veggordet her, men blir str for liten? en kan justere opp str om en vil :) Skal ha det oppafor senga has med nokre kremmerhus englevinger vedsidenav, på skrå oppafor :)
http://veggmotiv.no/product.php?id_product=219

Hei! Såå fint det blir!! Det var ikke store forskjellen å bestille fra ebay til den nettbutikken så du bør ha i baktankene at du må fortolle de. Da blir det 25% ekstra som du må plusse på pakken da den overstiger 200,-

Dersom den ikke forhåndfortolles risikerer du straffetollsgebyr som er på 120 kr rundt der, pluss norsk momsen... Dermed er den plutselig langt mer dyrere... Jeg har opplevd å bli tatt i toll flere ganger i det siste.. Men dersom den går gjennom er jo det supert [;)]

For et fint veggord, det må bestilles [:)]

Siden du skal ha de ved siden av veggordet blir det vel kanskje stort nok?
det måler 45 cm lengde ser jeg, og dersom det blir veldig mye større blir vel det kanskje litt dominerende?

Men det blir nok uansett veldig fint! Legg ut bilde etterpå så får vi se [;)]

Takk for svar :) skal ta bilde av heile rommet når det e ferdig :)

Back
Topp