Walking dead?

Klaramor

Elsker forumet
Jeg føler meg som en zombie om dagen. Mini er urolig, kaver og maser hele natta.. Sover kanskje 2-3 timer tilsammen? Uten at jeg vet helt sikkert siden jeg er i tåka... Tenker at jeg skal prøve å ta igjen litt søvn på dagtid- men da nekter hun å sove alene og blir veldig urolig!!! Flere som har det sånn? Blir helt koko i hodet kjenner jeg.... :o

Zombietilstander her i heimen også ;) jeg har begynt å bli bedre til å sove med vesla oppå meg så det hjelper på :)

Føler meg som en zombie om dagen ja.. I natt sov jeg nesten ingenting! Er vondt å være så trøtt! Fikk sove litt på morningen, men har generelt underskudd på søvn.. Trøster meg med at det blir bedre :)

Kan du ikke prøve å sove med henne i armkroken på sofaen om dagen? Funker her de dagene hun er urolig:)

Kan du kanskje putte henne i armkroken din og duppe på sofaen mens ho sover ? :-)
Jeg klarer ikke sove med henne på armen, men nå har jeg funnet en metode ;) etter amming sovner hun jo.. Og da på en pute i fanget! Så flytter jeg bare puta og hele henne til sofaen og legger pledd over! Da sov hun og jeg ved siden av! Nydelig var det!! Hun er blitt litt bedre på natta og... Vi har funnet vår metode der og, selv om det går litt tid på natta som helst burde vært søvn... Men men

Jeg klarer ikke sove med henne på armen, men nå har jeg funnet en metode ;) etter amming sovner hun jo.. Og da på en pute i fanget! Så flytter jeg bare puta og hele henne til sofaen og legger pledd over! Da sov hun og jeg ved siden av! Nydelig var det!! Hun er blitt litt bedre på natta og... Vi har funnet vår metode der og, selv om det går litt tid på natta som helst burde vært søvn... Men men

Høres bra ut :-D

Er det samme her, jeg trenger virkerlig litt søvn. Vondt i hode hver dag, men babyen må sove opp på meg hele døgnet. Håpe det går seg til etterhvert :)

Et tips er å legge ei tshorte som du har gådd i, altså lukter mest mulig mor, ved siden av barnet ;-)

Back
Topp