Walk-in-closet

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Skal ikke skryte på meg de store greiene, men vi skal flytte litt rundt på soverommene våre, og i den anledning gjøre det minste om til walk-in-closet. Mannen skal ha den ene siden, jeg den andre. Så er basically bare drøye 2 m med vegg. :p
noen tips til hvordan utnytte dette best mulig? Gjerne med bilder?
Tenker elfasystem. Mye hengeplass, siden det er mer oversiktlig og ikke tar lengre tid enn å brette klærne.
Skooppbevaring har vi nok av i ganga, yttertøy og, så er kun til vanlige klær og pentøy. :)

Hvor stort er rommet totalt?
Litt usikker på kvadratmeter, men rommet er ca 3m langt, døra er på den ene kortveggen, et vindu på motsatt kortvegg. Vil tippe det er kanskje 3x2m. Mannen har tatt mål, men de ligger i arbeidsbilen hans. :p

Vi har IKEA veldig fornøyd med det.har du mulighet for å bruke hjørner er det supert og.legger ved et bilde av min sideImageUploadedByBV Forum1461605925.543596.jpg

ja de har tegneprogram. vi har garderobemannen til oss selv, så har vi korgstativ med plastskoffer som er merket til ungene. så har vi garderobestang over korgstativene. alle har klærne i garderoben. så er det skyvedør fra vaskerommet. veldig praktisk.

Back
Topp