F
FrkOtilie
Guest
Noen som har ei oppskrfit på det?
Har bare funnet med seleri, men det er jo ikke nam[8D]
Har bare funnet med seleri, men det er jo ikke nam[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
Skal jo være selleristang i den salaten....pluss druer,valnøtter,epler,krem og majones+++
ORIGINAL: [Otilie] i ammetåka
Skal jo være selleristang i den salaten....pluss druer,valnøtter,epler,krem og majones+++
Man kan bytte ut majonesen med rømme eller?
det ville ikke jeg gjort.... rømme og krem liksom???
det ville ikke jeg gjort.... rømme og krem liksom???
ORIGINAL: *hemlis_i_magen*
jeg bruker en annen oppskrift, den er kjempegod, selvom mange er skeptisk før de smaker.. men vi kaller den fruktsalat, ikke waldorf..
-piska krem uten sukker i
-rømme
-druer
-eple
-banan
-appelsin
og annen frukt om du vil ha, f.eks ananas, pære osv, kan også bruke fruktcocktail, men pass på å renne av godt først.. jeg burker helst bare fersk frukt. jeg bruker denne alltid til kalkunmiddag[:)] du kan ha valnøtter oppi og altså! (alle venninnene mine er avhengig av å ha denne til kalkunmiddag etter at de fikk smakt[;)])
ORIGINAL: *hemlis_i_magen*
jeg bruker en annen oppskrift, den er kjempegod, selvom mange er skeptisk før de smaker.. men vi kaller den fruktsalat, ikke waldorf..
-piska krem uten sukker i
-rømme
-druer
-eple
-banan
-appelsin
og annen frukt om du vil ha, f.eks ananas, pære osv, kan også bruke fruktcocktail, men pass på å renne av godt først.. jeg burker helst bare fersk frukt. jeg bruker denne alltid til kalkunmiddag[:)] du kan ha valnøtter oppi og altså! (alle venninnene mine er avhengig av å ha denne til kalkunmiddag etter at de fikk smakt[;)])
Kiwi kansje[8|] Eller blir det for surt?