W@Nt2BmOm si dagbok..

venterenskatt

Elsker forumet
Juli13-jentene
Nå nærmer det seg EL her i huset.. Det som er kjipt er at jeg er hos mamma og min kjære er hjemme[:-] Jeg har EL den 19, og min kjære kommer på besøk i helgen.. Så det er jo liiite sannsynlig at noe overlever såå lenge[:'(] Men men.. Passer kanskje best om vi blir gravid i august[:D] Å det er jo 2-3 stk på BIM som har spådd meg gravid i august...
 
I sommer jobber jeg på sykehjem, det er jo en del smitte ute å går så jeg er innerst inne glad for at det ikke er noe i magen min nå.. Da hadde jeg vært bekymra[&:]...
 
 
 
ORIGINAL: W@Nt2BmOm

Nå nærmer det seg EL her i huset.. Det som er kjipt er at jeg er hos mamma og min kjære er hjemme[:-] Jeg har EL den 19, og min kjære kommer på besøk i helgen.. Så det er jo liiite sannsynlig at noe overlever såå lenge[:'(] Men men.. Passer kanskje best om vi blir gravid i august[:D] Å det er jo 2-3 stk på BIM som har spådd meg gravid i august...

I sommer jobber jeg på sykehjem, det er jo en del smitte ute å går så jeg er innerst inne glad for at det ikke er noe i magen min nå.. Da hadde jeg vært bekymra[&:]...



 
hadde du hatt bebis i magen så hadde du kunnet reservere deg fra smitterom....er iallefall sånn det praktiserers der jeg jobber
 
Vel, nå er jeg igjen borte fra min kjære.. Vi hadde sex på mandag og har el på fredag eller lørdag... Så det er vel litt forlenge for de små å overleve[:-] Men men.. På det fjerde skal det skje?
 
I dag er jeg på dag 4 med el-slim og tre dager igjen til EL... Så i kveld håper jeg på ... Men er litt redd for at sambo ikke vil [:(] Han jobber dobbelt i dag..
Har jo litt forståelse for han da, men denne gangen følte jeg liksom på meg at det kom til å klaffe.. At vi skulle ha masse sex rundt el.. Men kan jo ikke tvinge han til det da[8D] 
 
Men jeg krysser fingrene fordet;)
 
 
Nei, tvinge kan du ikke, men du kan vel være veeeldig overbevisende med litt innsats? [;)][:D]
 
Oooops
 Må vel bite i meg mine egne ord, akkurat når jeg hadde posta det innlegge, hvem andre enn min kjære var det som kom inn døra [:D]
Så da fikk jeg meg en liten runde, såå kanskje med litt flaks og (som du sa MyOwn) litt overbevisende og en iherdig innsats selv, får jeg kanskje litt i kveld og [:)]
 
Mai here we come (i hope)
 
Ja.. Da  var vi inne i 5pp.. Denne syklusen er veldig forkortet.. Var ferdig med TR på lørdag 6.9 og tirsdagen!!! 9.9 var EL-slimet på plass.. Det vil da si at syklusen min har gått fra 33 dager til 26 dager..
Har advart min kjære om at jeg vil ha mye sex kommende uke[:D][8D] Så spørs det da om han er i form til det...
 
Ellers har ting ordnet seg i livet mitt ellers.. Fikk lov av skolen å fortsette studiet å ta eksamen nå til vinteren [:D] Så da slipper jeg å gå å spekulere på hva som skjer fremover[:)]
 
Å nå er det to venninner som har fått baby, så nå er jeg (OM MULIG) ennå mer babysyk[8D]Håper virkelig ting klaffer snart[;)] 
 
Også har vi vurdert å få sjekket sambos sæd.. Det som da er, er jo at jeg ikke vet om noen privatklinikker her i området[8|].. så nå starter jakten på nærmeste klinikk[8D]
 
Jupp, da var vi inne i 9pp.. Å ingenting skjer [&:] Begynner å bli skikkeli utålmodig og deppa.. Jeg beundrer de som virkelig sliter å har prøvd leeenge..[&o] 
Fikk vite i dag at ei venninne skal prøve å få baby[:)] Blir veldig glad på hennes vegne.. MEN samtidig blir jeg så trist siden vi har prøvd så lenge...[&o] Men men.. Vi får vel kanskje baby en gang i framtida.. 
 
Back
Topp