lnie Forumet er livet 25 Nov 2011 #2 jeg har måttet google W for jeg er så dårlig. nå husker jeg bare YAWL for jeg lurer på hva det er. jo også prøvde jeg meg frem til WCA ...så god er jeg. Så gleder meg til å se hva andre bruker de til :P
jeg har måttet google W for jeg er så dårlig. nå husker jeg bare YAWL for jeg lurer på hva det er. jo også prøvde jeg meg frem til WCA ...så god er jeg. Så gleder meg til å se hva andre bruker de til :P
B Betty Bushta Flørter med forumet 25 Nov 2011 #3 Watt, wok, web, kiwi, won, wire, wc Ca, cv, cent, sec, cd
Purpurea Gift med forumet 25 Nov 2011 #4 Jeg bruker norsk versjon jeg da, så ikke alle engelske ord som blir godtatt
B Betty Bushta Flørter med forumet 25 Nov 2011 #5 Alle disse ordene bruker jeg i den norske versjonen.
Purpurea Gift med forumet 25 Nov 2011 #6 Betty Bushta skrev: Alle disse ordene bruker jeg i den norske versjonen. Kult, får prøve :)
1 1980 Elsker forumet 25 Nov 2011 #7 Scene, celle, cello, rock, pc kommer jeg på i farten. W er vel de fleste nevnt.
Isthabeth Forumet er livet 25 Nov 2011 #8 For en merkelig ordliste, godtar ikke-ord, engelske ord, noen forkortelser, men andre ikke.
B Betty Bushta Flørter med forumet 25 Nov 2011 #9 Jeg har landet på at det er noe ala Google translate som har laget ordlista..
A Aug10+April13 Glad i forumet 25 Nov 2011 #10 i tillegg til de over kan du bruke swing og sec (ord for tørr)
Isthabeth Forumet er livet 25 Nov 2011 #12 -Nymphadora- skrev: WC WEB KIWI CIF CIRKA CA Hva betyr CIf?
Klodehode Elsker forumet 25 Nov 2011 #13 lnie skrev: jeg har måttet google W for jeg er så dårlig. nå husker jeg bare YAWL for jeg lurer på hva det er. jo også prøvde jeg meg frem til WCA ...så god er jeg. Så gleder meg til å se hva andre bruker de til :P Yawl er et mindre seilfartøy med to master.
lnie skrev: jeg har måttet google W for jeg er så dårlig. nå husker jeg bare YAWL for jeg lurer på hva det er. jo også prøvde jeg meg frem til WCA ...så god er jeg. Så gleder meg til å se hva andre bruker de til :P Yawl er et mindre seilfartøy med to master.
A annya Første møte med forumet 8 Mai 2012 #15 Sjekk også ut http://ordhjelp.com , der kan du få mange tips
K Kallenavn** Glad i forumet 8 Mai 2012 #17 wca og ca funker ikke lenger... Men du kan skrive: wc cf web watt wok cd og mer
rodstilk Forumet er livet VIP 8 Mai 2012 #18 PC CF CIF CV WC BOW WIRE WIREN WOK ..de jeg kom på i farta! :)