Wæh!

Esuna

Blir kjent med forumet
Jeg trenger klage litt så lager derfor en liten klagetråd for oss som trenger å bare få ut en liten rant! (misforstå meg rett, elsker alt ved det nye livet som gror og spirer men innimellom er det lov å klage litt ;))

De som trenger det, hev dere med!

Jeg føler meg som en hvalross for tiden..
Halsbrann fra jeg sover til jeg står opp, bøye seg ned eller plukke opp ting fra gulvet er en skikkelig pain med halsbrann og at du omtrent ikke kommer ned og kommer du ned kommer du nesten ikke opp igjen :banghead: (morsomt da med en snart to åring som syns det er sabla artig å slippe alt på gulvet :rolleyes:) når hun for engangs skyld sover på dagen så skal få gjort unna litt husarbeid så får jeg omtrent ikke gjort noe fordi nedpress og stikninger nedover i bekken og lår og kan stå i hva da 10 min før det føles ut som magen faller av. 150 cm høy og føles som ungen i magen er snart min halve lenge og at h*n skal strekke seg så lang den er og det er ikke plass, hvor skal resten gå?

Samboer var uheldig på jobb og fikk brudd i vrista på foten. Men som mannfolk typisk så blir han da skikkelig invalid for ei stønn(armene fungerer tydeligvis dårligere også når foten ikke er iorden? :excited001) . Kanskje han er helt bra til jeg føder om jeg er heldig.

Og tilslutt for å ikke snakke om de hundre og førti tusen do turene i løpet av dagen og natta!
Hurra for at juli snart er her :love7

Rant ferdig! Skal gå tilbake til positiv, happy go lucky nå! Hilsen hvalrossen *noot noot* som samboer sier hver gang jeg går forbi :hilarious:
 
Last edited:
Føler med deg gleder meg over å være gravid men begynne å bli tungt nå kjenner jeg
 
Jeg er også kjempelei :bag:

Med første kom jeg aldri til den "nå er jeg lei av å være gravid"-fasen, fordi jeg var i god form og aktivitet hele tiden og ble aldri plagsomt stor.

Men denne gang, gaaaah. Jeg har vært konstant dårlig form siden første trimester, og sykemeldt de siste ti ukene, jeg klarer ikke å gjøre noen ting, er mye større enn sist og er laaangt nede i kjelleren psykisk fordi jeg takler så dårlig å ikke klare ting. Jeg er sååå klar for å aldri mer være gravid igjen :confused:

Jeg som egentlig hater husarbeid, gleder meg til å få bekkenet mitt tilbake og kunne gjøre husarbeid, for nå er det ikke blitt rydda eller vaska skikkelig her på 9 måneder :bag: Er så lei av å "bare slappe av og ruge"!

Det er veldig koselig at baby i magen er aktiv og virker å stortrives der inne i det minste, det er trøsten. Siden det blir ekstremt mye ubehagelig og kjedelig sofaligging får jeg ihvertfall mye kvalitetstid med magen, om jeg skal finne noe positivt med å være helt invalid :)
 
Kjenner meg SÅ IGJEN. Ingen av klærne passer og nå orker jeg ikke prøve finne noe på butikken engang. Får gå hjemme til han er ute, jeg vokser jo ut av alt..
sist svangerskap fikk jeg NULL strekkmerker, ikke et eneste.. Idag klødde jeg noe sykt på magen og ser til min store forskrekkelse at det har poppet frem 15(!) stk. ser ut som magen plutselig har revnet :shy: Altså hva er dette liksom. Ikke at strekkmerker er krise, men er ikke noe stas å få de heller når jeg klarte meg igjennom 9 mnd uten sist..
 
Du har min dypeste medfølelse :love2:shy: jeg er heller ikke så høy og merker veldig godt at det er tungt nå.Fremdeles kvalm jeg ,og kombinert med halsbrann så gleder jeg meg vannvittig til å få møte babyen nå. Heldigvis ikke mange ukene til vi har de små i armene våre nå xsmile2
 
Jeg trenger klage litt så lager derfor en liten klagetråd for oss som trenger å bare få ut en liten rant! (misforstå meg rett, elsker alt ved det nye livet som gror og spirer men innimellom er det lov å klage litt ;))

De som trenger det, hev dere med!

Jeg føler meg som en hvalross for tiden..
Halsbrann fra jeg sover til jeg står opp, bøye seg ned eller plukke opp ting fra gulvet er en skikkelig pain med halsbrann og at du omtrent ikke kommer ned og kommer du ned kommer du nesten ikke opp igjen :banghead: (morsomt da med en snart to åring som syns det er sabla artig å slippe alt på gulvet :rolleyes:) når hun for engangs skyld sover på dagen så skal få gjort unna litt husarbeid så får jeg omtrent ikke gjort noe fordi nedpress og stikninger nedover i bekken og lår og kan stå i hva da 10 min før det føles ut som magen faller av. 150 cm høy og føles som ungen i magen er snart min halve lenge og at h*n skal strekke seg så lang den er og det er ikke plass, hvor skal resten gå?

Samboer var uheldig på jobb og fikk brudd i vrista på foten. Men som mannfolk typisk så blir han da skikkelig invalid for ei stønn(armene fungerer tydeligvis dårligere også når foten ikke er iorden? :excited001) . Kanskje han er helt bra til jeg føder om jeg er heldig.

Og tilslutt for å ikke snakke om de hundre og førti tusen do turene i løpet av dagen og natta!
Hurra for at juli snart er her :love7

Rant ferdig! Skal gå tilbake til positiv, happy go lucky nå! Hilsen hvalrossen *noot noot* som samboer sier hver gang jeg går forbi :hilarious:


Samme her! Jeg har en ivf-spire i magen og føler jeg virkelig ikke kan klage, selv med store smerter siden uke 15. Men godt å få blåst ut! Jeg er dritt lei vekta og hard mage/masse kynnere og at jeg må på do hvert tiende minutt! Jeg har så langt gått opp ganske mye i vekt, ca 17-18 kilo og har ikke termin før i slutten av juli. Jeg er en tynn dame i utgangspunktet, så jeg skal innrømme at dette ikke er helt enkelt for meg å godta. Barnet ligger i seteleie og sparker mot blære og alt annet der nede. Føles ut som han sparker ut av meg av og til. Jeg var attpåtil bekkenløsning og vond rygg og klarer ikke gå mer enn et par hundre meter.. Også gruer jeg med til fødselen og går å tenker på dumme scenarioer. Jeg er et hormontroll, og jeg håper virkelig at denne ungen kommer før termin! Sånn, da fikk jeg det ut..
 
Kjenner meg SÅ IGJEN. Ingen av klærne passer og nå orker jeg ikke prøve finne noe på butikken engang. Får gå hjemme til han er ute, jeg vokser jo ut av alt..
sist svangerskap fikk jeg NULL strekkmerker, ikke et eneste.. Idag klødde jeg noe sykt på magen og ser til min store forskrekkelse at det har poppet frem 15(!) stk. ser ut som magen plutselig har revnet :shy: Altså hva er dette liksom. Ikke at strekkmerker er krise, men er ikke noe stas å få de heller når jeg klarte meg igjennom 9 mnd uten sist..
Samme her! Fikk ingen strekkmerker med førstemann. For 2 uker siden poppet det plutselig opp strekkmerker ut fra intet! Merkelig!
 
Back
Topp