Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min er roligst på venstre side for det er jo da de har mest plass. Håper du får fart på babisen snartLigger på venstre side etter å ha lest om det. Venter på saft
Ring føden og spør deVurderer å ringe snart selv. Drakk kaldt og søtt og lå en time, kjente bare en liten bevegelse. Spist middag og nå har jeg ligget å kjent i 20 min, men kjenner ingenting. Hmm.. usikker på om jeg skal vente lenger eller ringe nå
Ring! Det er ikke en vurdering du skal måtte ta selv, men de - altså om du må inn eller ikke.Vurderer å ringe snart selv. Drakk kaldt og søtt og lå en time, kjente bare en liten bevegelse. Spist middag og nå har jeg ligget å kjent i 20 min, men kjenner ingenting. Hmm.. usikker på om jeg skal vente lenger eller ringe nå
Kjente noen spark i sted. Rolig igjen nå. Vært i bassenget og har hostet kraftig i en uke. (Men dette skal vel ikke påvirke bebisen noe?!)... Ligger rolig igjen for å kjenne etter mer. Bare så uvant siden han vanligvis romsterer så hele magen rører seg.
Så godt å høreKjente noen spark i sted. Rolig igjen nå. Vært i bassenget og har hostet kraftig i en uke. (Men dette skal vel ikke påvirke bebisen noe?!)... Ligger rolig igjen for å kjenne etter mer. Bare så uvant siden han vanligvis romsterer så hele magen rører seg.
Ring! Det er ikke en vurdering du skal måtte ta selv, men de - altså om du må inn eller ikke.
Godt å høre alt viste seg å være braJaa ringte og fikk komme inn en tur. Var fin hjertelyd på lille, men tok en god stund før jeg kjente noen spark. Heldigivis alt bra i følge jordmor![]()
Det var godt å høreKjenner jevnlig bevegelse nåikke romstering, men noe er der. Satser på at han har lagt seg litt rart til og følger med ekstra fremover
![]()