Wææ tips trengs

Dropset

Betatt av forumet
til å få babyn i aktivitet. Drukket cola og han pleier vanligvis å bli helt crazy inni der. Nå kjenner jeg ingenting:O og hvor lang tid lar jeg det gå?
 
Har du prøvd å legge deg flatt på ryggen eller magen? Har hørt sterk saft skal skal hjelpe :) Prøv å dytt litt også. Usikker på hvor lang tid det bør/skal ta.
 
Min e
Ligger på venstre side etter å ha lest om det. Venter på saft
Min er roligst på venstre side for det er jo da de har mest plass. Håper du får fart på babisen snart :) Ellers får du ringe føden om du er bekymret.
 
Legg deg på ryggen å prøv å dytt og kjenn etter. Tok 40min etter saft her for å få gang på han en dag! Hadde det tatt 5min lenger en det hadde jeg ringt.
 
Vurderer å ringe snart selv. Drakk kaldt og søtt og lå en time, kjente bare en liten bevegelse. Spist middag og nå har jeg ligget å kjent i 20 min, men kjenner ingenting. Hmm.. usikker på om jeg skal vente lenger eller ringe nå
 
Vurderer å ringe snart selv. Drakk kaldt og søtt og lå en time, kjente bare en liten bevegelse. Spist middag og nå har jeg ligget å kjent i 20 min, men kjenner ingenting. Hmm.. usikker på om jeg skal vente lenger eller ringe nå
Ring føden og spør de :)
 
Vurderer å ringe snart selv. Drakk kaldt og søtt og lå en time, kjente bare en liten bevegelse. Spist middag og nå har jeg ligget å kjent i 20 min, men kjenner ingenting. Hmm.. usikker på om jeg skal vente lenger eller ringe nå
Ring! Det er ikke en vurdering du skal måtte ta selv, men de - altså om du må inn eller ikke.
 
Kjente noen spark i sted. Rolig igjen nå. Vært i bassenget og har hostet kraftig i en uke. (Men dette skal vel ikke påvirke bebisen noe?!)... Ligger rolig igjen for å kjenne etter mer. Bare så uvant siden han vanligvis romsterer så hele magen rører seg.
 
Kjente noen spark i sted. Rolig igjen nå. Vært i bassenget og har hostet kraftig i en uke. (Men dette skal vel ikke påvirke bebisen noe?!)... Ligger rolig igjen for å kjenne etter mer. Bare så uvant siden han vanligvis romsterer så hele magen rører seg.

Prøv å spill musikk på mobilen å ha den liggende på magen. Eller få pappaen til legge hodet på magen. Det bruker å være effektivt her. Men husk, at vis du stresser/blir nervøs. Blir ofte babyen rolig. Så bedre å ringe føden å få en sjekk om du føler det er sånn at du begynner å bekymrer deg skikkelig.
 
Kjente noen spark i sted. Rolig igjen nå. Vært i bassenget og har hostet kraftig i en uke. (Men dette skal vel ikke påvirke bebisen noe?!)... Ligger rolig igjen for å kjenne etter mer. Bare så uvant siden han vanligvis romsterer så hele magen rører seg.
Så godt å høre :) Babyen kan jo ha lagt seg annerledes eller ha en hviledag. Min har hvertfall noen rolige dager. Onsdag feks var han veldig rolig.
 
Ring! Det er ikke en vurdering du skal måtte ta selv, men de - altså om du må inn eller ikke.

Jaa ringte og fikk komme inn en tur. Var fin hjertelyd på lille, men tok en god stund før jeg kjente noen spark. Heldigivis alt bra i følge jordmor :)
 
Kan hende babyen snudde seg med ryggen til , da kjennes mindre . Min pleier det hele tiden men da kjenner jeg at magen min er hardere og på spesiell sted . . Og de har sine rolige dager akkurat som vi voksne . . . Og søt , kaldt hjelper ikke alle , ihvertfall ikke her.

Men du skal ikke vare bekymret mye og har du prøvd det de anbefaller med saft, søt , kaldt , dytt og ikke stort så ville jeg ringt føden. .
Blir en stressa blir babyen og . . .
 
Kjenner jevnlig bevegelse nå:) ikke romstering, men noe er der. Satser på at han har lagt seg litt rart til og følger med ekstra fremover :)
Det var godt å høre :) Kanskje han ligger med rumpa ut og beina inn? Jeg tar meg selv i det når jeg klager på spark for det motsatte er virkelig grusomt :( Hadde noen lange timer i sommer etter en flytur der jeg begynte å bli alvorlig bekymret. Ingen god følelse!
 
Godt dere begge har blitt betrygga.

Det er ikke uvanlig at de har roligere perioder/dager heller. Selv kjennte jeg ikke noe mellom kl 13-18 i dag, men nå på kvelden var det fullt liv igjen. Var på undersøkelse forrige svangerskap (litt kortere på vei enn nå), og da kjennte jeg ikke bevegelsene selv når vi såg masse bevegelse på ultralyden, jormoren skjønnte ikke hvordan jeg ikke kumne kjenne det. Det er rart hvordan leie påvirler hva vi kjenner.

Godt de er ga ske åpne for at vi kommer inn for en sjekk og får roa oss ned!!!
 
Back
Topp