Wæææ, trenger hjelp til vogn!!

tonjeponje91

Flørter med forumet
må har det seg sånn at mora mi ikke finner vogna jeg skulle bruke, så da må jeg jo kjøpe ny. Jeg har null peiling på modeller, men vet at jeg må ha kombivogn? Haha. Men hvor er det billigst og kjøpe, og hvilke type skal jeg kjøpe?? Jeg er grønn. Den må være billig, og ellers så har jeg ikke mange kriterier. Tuuuusen takk på forhånd!!:-)
 
I steden for å finne en billig ny vogn, ville jeg heller ha kjøpt en pen brukt en fra feks Emmaljunga eller Simo. Hvordan type vogn kunne du tenkt deg da? 4 hjul, 3 hjul, svingbare?
 
Hvor bor du?? Billigste nye vogna er nok å bestille på nette. Men da er jo kvaliteten så som så. Også får du jo masse bra brukt vogner!!:) Jeg er veldig fornøyd med duo vogner. Da har du en bag del og en sport del. På kombivogna har du bagdelen oppi sportdelen, så du har med begge deler hele tiden.
 
Åfanden, trodde duo og kombi var samme greiene jeg.. :P bor i Skien, men finner ingen brukte i nærheten her. Vil helst ha fire hjul tror jeg. Vet dere om noen nettsider som selger barnevogner i tilfelle? :-)
 
Følg med på finn.no, du. Det koster rundt 250-300 å sende en vogn i posten, så det må ikke være så nært deg.. For øyeblikket ligger det 91 vogner til salgs i telemark.. Sjekk HER eller annonser på facebook om det er noen som har en vogn til salgs :) 
 
Om du er medlem av Needy siden så er det stadig vekk masse bra bruktvogner der. Også har vi ganske billig greie vogner på jobb. Ikke de mest kjente merkene, men mye billigere enn f.eks enmaljunga og Simo.
 


tonjeponje91 skrev:
Åfanden, trodde duo og kombi var samme greiene jeg.. :P bor i Skien, men finner ingen brukte i nærheten her. Vil helst ha fire hjul tror jeg. Vet dere om noen nettsider som selger barnevogner i tilfelle? :-)


Du kan kjøpe min, så kjøper jeg ny?`Jeg bor i Larvik. Har en Emmaljunga Edge Duo i fargen Pro Forest:p

Skal du ha Emmaljunga vil jeg hvertfall kjøpe den ny i Sverige, men du finner jo mange fine på nettet også:)

Se på finn.no, buy24.no, foreldre og barn sin nettbutikk. Legg inn annonse i TA. Eller spør på generell forumet her om noen som bor i Skien vil selge sin??
 
Snille dere er og hjelper intetanende førstegangs gravid! :P Hvor jobber du da -Exotic-?
Og koster det ikke mere i frakt for og sende vogn? Det var jo ikke all verden det da! Men er det noen vogner jeg aboslutt IKKE burde kjøpe, og det er emmaljunga eller simo jeg burde kjøpe?
 
Jeg er like grønn, og endte opp med en Brio Happy et eller annet.... Jeg var opptatt av vekt og at den ikke tok så stor plass, hele bagasjen på bilen er ju full med hundebur.... Og er ju når jeg skal på tur jeg kommer bruke vogn og ha med hunder... Og den skulle vare lett å slå sammen og ikke veie et tonn... Prøvde meg på flere ulike men de veide ju et tonn...
 


tonjeponje91 skrev:
Snille dere er og hjelper intetanende førstegangs gravid! :P Hvor jobber du da -Exotic-?
Og koster det ikke mere i frakt for og sende vogn? Det var jo ikke all verden det da! Men er det noen vogner jeg aboslutt IKKE burde kjøpe, og det er emmaljunga eller simo jeg burde kjøpe?



Brio i Porsgrunn :) Har brio, Simo, Basson baby, Trille og Teutonia, til greie priser.
Første vogna mi var en ballerina (babyactive). Og var faktisk veldig fornøyd med den. Duo vogna kosta 3500!! Men var ikke kjempe fornøyd med sportdelen der så bytta til city cross fra emmaljunga etter masse anbefalinger:) Fikk solgt den til 2000,- så kom godt med det ;)

Her er den vogn. Hadde vell egentelig ikke noe negativt å si på bagdelen og understelle. Men jeg ser jo det er mer hold i en Simo og Emmaljuna. Jeg kjøpt min på no1barnevogner.no og henta den i Kristiansand, men dem har lagt ned og Mimms.no ( http://mimmis.no/kategori/63-barnevogner.aspx ) har tatt over det merke. Blitt noe dyrere enn nå jeg kjøpte for 2år siden! Til tross for at det er på tilbud nå.

 
Ahh, kanskje innom der og kikke føre jeg eventuellt handler brukt eller reiser laaangt vekk for og hente en annen? :-) Visste ikke engang at Brio hadde barnevogner jeg..
 


tonjeponje91 skrev:
Ahh, kanskje innom der og kikke føre jeg eventuellt handler brukt eller reiser laaangt vekk for og hente en annen? :-) Visste ikke engang at Brio hadde barnevogner jeg..



Ikke jeg heller føre jeg begynte å jobbe der ;) Har litt utstyr til baby, bilstoler og vogn. og selvfølgelig masse leker!
 
Back
Topp