Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den kommer nok om ikke så altfor lengeHihi, for en fin liten kulSkulle ønske jeg også hadde så flat mage at jeg kunne se noe alt nå
![]()
Moro uansettDen kommer nok om ikke så altfor lengejeg ser ingen kul når jeg står oppreist da, var bare når jeg lå med en rimelig full blære
![]()
Hihi! Jeg gleder meg til det er en veldig tydelig babykul, men ser for meg man blir lei av å gå med en skikkelig høygravid mage jaMoro uansettStørre skal den bli...Hjelpes så tungt det var å plukke opp ting fra gulvet som høygravid
Aldri følt meg så slank som etter den var borte etter fødselen
Men ser jo på bilder at jeg var alt annet enn slank, hehe...
![]()
Ja, det er helt sprøttHihi! Jeg gleder meg til det er en veldig tydelig babykul, men ser for meg man blir lei av å gå med en skikkelig høygravid mage jaer fortsatt utrolig rart å tenke på at inni den kulen er en baby
![]()
HuffHer er det hoftebeina som stikker opp 2-3 cmgleder meg til en sånn kul jeg og
![]()
![]()
Huffhåper du slipper denne kvalmen snart og kanskje får i deg litt mer mat
hvertfall du som trener så mye!! Jeg har ikke beveget meg på vekten siden jeg ble gravid! Synes egentlig det er rart for har spist så mye
![]()
Så bra!! Huff, er så kjipt å være kvalmHar ikke spydd siden mandag morgenmen nå har jo hoftebeina stukket ut så mye siden jeg var liten. Igjen forskjell på magen osv, mest lår og rumpe hvor alle muskler er borte
men føler ting kommer seg, så da kommer nok magen snart og
![]()
Er 12 uker og førstegangs! Men den forsvinner inn igjen med en gang jeg har tissetOi, hvor langt e du på vei?![]()