Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den kommer nok om ikke så altfor lenge jeg ser ingen kul når jeg står oppreist da, var bare når jeg lå med en rimelig full blæreHihi, for en fin liten kul Skulle ønske jeg også hadde så flat mage at jeg kunne se noe alt nå
Moro uansett Større skal den bli...Hjelpes så tungt det var å plukke opp ting fra gulvet som høygravid Aldri følt meg så slank som etter den var borte etter fødselen Men ser jo på bilder at jeg var alt annet enn slank, hehe...Den kommer nok om ikke så altfor lenge jeg ser ingen kul når jeg står oppreist da, var bare når jeg lå med en rimelig full blære
Hihi! Jeg gleder meg til det er en veldig tydelig babykul, men ser for meg man blir lei av å gå med en skikkelig høygravid mage ja er fortsatt utrolig rart å tenke på at inni den kulen er en babyMoro uansett Større skal den bli...Hjelpes så tungt det var å plukke opp ting fra gulvet som høygravid Aldri følt meg så slank som etter den var borte etter fødselen Men ser jo på bilder at jeg var alt annet enn slank, hehe...
Ja, det er helt sprøtt Det beste med stor mage er å kjenne og se sparkene utenpå magen. Husker jeg filmet magen da jeg gikk med storebror. Det er så gøy å se på den, men helt surrealistisk også nå som jeg ikke er gravid med stor mage Mye å glede seg til fremover!Hihi! Jeg gleder meg til det er en veldig tydelig babykul, men ser for meg man blir lei av å gå med en skikkelig høygravid mage ja er fortsatt utrolig rart å tenke på at inni den kulen er en baby
Huff håper du slipper denne kvalmen snart og kanskje får i deg litt mer mat hvertfall du som trener så mye!! Jeg har ikke beveget meg på vekten siden jeg ble gravid! Synes egentlig det er rart for har spist så myeHer er det hoftebeina som stikker opp 2-3 cm gleder meg til en sånn kul jeg og
Huff håper du slipper denne kvalmen snart og kanskje får i deg litt mer mat hvertfall du som trener så mye!! Jeg har ikke beveget meg på vekten siden jeg ble gravid! Synes egentlig det er rart for har spist så mye
Så bra!! Huff, er så kjipt å være kvalm ja, satse på at formen blir betraktelig bedre så kommer sikkert magen etter hvertHar ikke spydd siden mandag morgen men nå har jo hoftebeina stukket ut så mye siden jeg var liten. Igjen forskjell på magen osv, mest lår og rumpe hvor alle muskler er borte men føler ting kommer seg, så da kommer nok magen snart og
Er 12 uker og førstegangs! Men den forsvinner inn igjen med en gang jeg har tissetOi, hvor langt e du på vei?