Satte meg plutselig ned å søkte om barnehageplass jeg, fra august av :O Jeg som var fast bestemt på at han ikke skulle i barnehage før jeg er ferdig med studiene mine Men er heldigvis bare 50% så jeg fortsatt da får hatt han mye hjemme med meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min erfaring et at det er godt å ha en plass når man trenger det (de værste eksamensperiodene feks), så kan man heller ha mye fri i rolige perioder Lykke til
Det er sant Men fikk bare litt panikk med en gang, for hadde jo ikke planer om barnehage før i 2016 Men vet at han bare vil ha veldig godt av det, så slått meg til ro nå
Jeg bruker også å få litt panikk innimellom.. sist gang var når jeg innså at det under 3mnd igjen til vi har 1åring i hus! Går det ann!
Ja kjente litt på den selv i går For da ble han 10 mnd, så er bare 2 mnd igjen :O Tiden går altfor fort
2uker til vi er der, men tiden går jammen meg fort! På tide å planlegge bursdag nå snart
Helt sprøtt at de straks er barnehagebarn
Hvor ble det av tiden???
Skjønner at det er et stort steg å ta, men det kommer til å få så fint!
Vi har holdt på med tilvenning hos dagmamma i 2 uker nå, og på mandag starter hun for fullt !
Spennende tid, og jeg må si jeg virkelig ser frem til det. (Om det er lov å si slikt...)
Tiden flyr avgårde...
Blir sikkert fint å gå litt i bhg fra høsten av, så kan du konse fullt på skolearb når han er der!!!
Veldig forståeligJa det skal bli veldig deilig For nå får jeg kun holdt på med det når han har lagt seg på kvelden, og da er gjerne jeg sliten så det blir ork å holde på med det
Veldig forståelig
Er som regel ganske fornøyd når kvelden kommer selv....
Ja det skal bli veldig deilig For nå får jeg kun holdt på med det når han har lagt seg på kvelden, og da er gjerne jeg sliten så det blir ork å holde på med det
Jeg er helt ferdig når kvelden kommer, så hadde ikke klart å studere nå som ungene er små..
Tror det er lurt av deg å søke plass Du kan enten gi han korte dager eller frasi deg plassen
Jeg søkte 100% plass fra august. Kommer til å ta kortere dager, men da står vi fritt til å flexe ettersom jobb/studiesitusjon
Tar 15 stp selv, dæven det er tøft til tider. Bøkene ligger konstant på stuebordet til hvert ledige minutt når baby sover. Har to dager pappaperm i uka og det hjelper på + 2-3 timer hver dag etter leggetid