Wæææ, hva har jeg gjort??

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Satte meg plutselig ned å søkte om barnehageplass jeg, fra august av :O Jeg som var fast bestemt på at han ikke skulle i barnehage før jeg er ferdig med studiene mine :p Men er heldigvis bare 50% så jeg fortsatt da får hatt han mye hjemme med meg :D
 
Min erfaring et at det er godt å ha en plass når man trenger det (de værste eksamensperiodene feks), så kan man heller ha mye fri i rolige perioder ;) Lykke til :)
 
Min erfaring et at det er godt å ha en plass når man trenger det (de værste eksamensperiodene feks), så kan man heller ha mye fri i rolige perioder ;) Lykke til :)

Det er sant ;) Men fikk bare litt panikk med en gang, for hadde jo ikke planer om barnehage før i 2016 :p Men vet at han bare vil ha veldig godt av det, så slått meg til ro nå :D
 
Det er sant ;) Men fikk bare litt panikk med en gang, for hadde jo ikke planer om barnehage før i 2016 :p Men vet at han bare vil ha veldig godt av det, så slått meg til ro nå :D

Jeg bruker også å få litt panikk innimellom.. sist gang var når jeg innså at det under 3mnd igjen til vi har 1åring i hus! :eek: Går det ann!
 
Jeg bruker også å få litt panikk innimellom.. sist gang var når jeg innså at det under 3mnd igjen til vi har 1åring i hus! :eek: Går det ann!

Ja kjente litt på den selv i går :p For da ble han 10 mnd, så er bare 2 mnd igjen :O Tiden går altfor fort :p
 
2uker til vi er der, men tiden går jammen meg fort! :eek: På tide å planlegge bursdag nå snart :)

Ja veldig fort :O Ja vi har allerede funnet ut at vi må ha 2 bursdager, så blir snart skikkelig planlegging :)
 
Helt sprøtt at de straks er barnehagebarn:arghh:
Hvor ble det av tiden???

Skjønner at det er et stort steg å ta, men det kommer til å få så fint!
Vi har holdt på med tilvenning hos dagmamma i 2 uker nå, og på mandag starter hun for fullt ! :arghh:

Spennende tid, og jeg må si jeg virkelig ser frem til det. (Om det er lov å si slikt...)
 
Helt sprøtt at de straks er barnehagebarn:arghh:
Hvor ble det av tiden???

Skjønner at det er et stort steg å ta, men det kommer til å få så fint!
Vi har holdt på med tilvenning hos dagmamma i 2 uker nå, og på mandag starter hun for fullt ! :arghh:

Spennende tid, og jeg må si jeg virkelig ser frem til det. (Om det er lov å si slikt...)

Ja jeg også lurer på hvor tiden har blitt av :p

Oi så spennende da :D

Selvfølgelig er det lov til å si det ;) Jeg gleder meg jo til han har tilpasset seg i barnehagen, selv om det blir litt trist å ikke ha han hjemme hver dag :p
 
Tiden flyr avgårde...

Blir sikkert fint å gå litt i bhg fra høsten av, så kan du konse fullt på skolearb når han er der!!!
 
Tiden flyr avgårde...

Blir sikkert fint å gå litt i bhg fra høsten av, så kan du konse fullt på skolearb når han er der!!!

Ja det skal bli veldig deilig :) For nå får jeg kun holdt på med det når han har lagt seg på kvelden, og da er gjerne jeg sliten så det blir ork å holde på med det :p
 
Ja det skal bli veldig deilig :) For nå får jeg kun holdt på med det når han har lagt seg på kvelden, og da er gjerne jeg sliten så det blir ork å holde på med det :p
Veldig forståelig :)
Er som regel ganske fornøyd når kvelden kommer selv....
 
Ja det skal bli veldig deilig :) For nå får jeg kun holdt på med det når han har lagt seg på kvelden, og da er gjerne jeg sliten så det blir ork å holde på med det :p


Jeg er helt ferdig når kvelden kommer, så hadde ikke klart å studere nå som ungene er små..
 
Jeg er helt ferdig når kvelden kommer, så hadde ikke klart å studere nå som ungene er små..

Nei jeg må ta det ettersom jeg orker det :) Men nå må jeg se å få gjort alt ferdig, for skal jo ha 6 eksamener i mai :O :p
 
Tror det er lurt av deg å søke plass :) Du kan enten gi han korte dager eller frasi deg plassen :)

Jeg søkte 100% plass fra august. Kommer til å ta kortere dager, men da står vi fritt til å flexe ettersom jobb/studiesitusjon :)

Tar 15 stp selv, dæven det er tøft til tider. Bøkene ligger konstant på stuebordet til hvert ledige minutt når baby sover. Har to dager pappaperm i uka og det hjelper på + 2-3 timer hver dag etter leggetid
 
Last edited:
Tror det er lurt av deg å søke plass :) Du kan enten gi han korte dager eller frasi deg plassen :)

Jeg søkte 100% plass fra august. Kommer til å ta kortere dager, men da står vi fritt til å flexe ettersom jobb/studiesitusjon :)

Tar 15 stp selv, dæven det er tøft til tider. Bøkene ligger konstant på stuebordet til hvert ledige minutt når baby sover. Har to dager pappaperm i uka og det hjelper på + 2-3 timer hver dag etter leggetid

Ja har søkt om 50%, altså 5 dager fordelt på 2 uker :) Og det kommer til å bli kjempe bra :)

Ja jeg kjenner til den der :p Men samtidig så er det veldig deilig å kjenne at man klarer det selv med et lite småtroll :)
 
Back
Topp