Wææææ. Flinke store jenten min.

~~11.01.2013~~

Glad i forumet
Ser vist ut som jeg skal få det travelt med minstemann. Begynte å krype for en måned siden. Etter en uke begynte hun å reise seg etter alt hun kom over. Og nå hun dagen tok hun sine første skritt alene langs sofaen. (holdt seg så klart i sofaen) snakk om å være tidlig ute.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Hehe- herlig!
Her har hun de siste ukene inntatt krabbeposisjon og tok et krabbesteg igår. På 7 mnd dagen :)
 
Ja. Syns det er altfor tidlig. Men mine foreldre sier jeg var like tidlig.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Frøkna her er 7,5 mnd og krabbet mer enn et krabb i går. Er kjempe stolt,og jeg er så glad for at hun ikke er for seint ute i forhold til at hun kom litt tidligere enn planlagt. Hun var så stolt selv også,og gliste og lo da hun så jeg filmet henne.
 
Og i dag kom første tanna fram,så nå har vi pussa den også.
 
Ser vist ut som jeg skal få det travelt med minstemann. Begynte å krype for en måned siden. Etter en uke begynte hun å reise seg etter alt hun kom over. Og nå hun dagen tok hun sine første skritt alene langs sofaen. (holdt seg så klart i sofaen) snakk om å være tidlig ute.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Wow!!! Det må jeg si er ei flink jente :D
Min er jo en skikkelig latsabb i forhold, rulle rundt denne uka førsta :p
 
Er det første gang han ruller rundt? Min er 6 mnd og ruller ikke rundt.
Min har rulla to ganger for et par mnd sia, men det var flaks/uhell:p så denne uka har han lært begge veier, flinkere fra mage til rygg. Men nå gjør han det med vilje:) han er født 16.jan, så er jo nesten 7mnd...
Men ikke stress, plutselig kommer det;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Er det første gang han ruller rundt? Min er 6 mnd og ruller ikke rundt.
Min har rulla to ganger for et par mnd sia, men det var flaks/uhell:p så denne uka har han lært begge veier, flinkere fra mage til rygg. Men nå gjør han det med vilje:) han er født 16.jan, så er jo nesten 7mnd...
Men ikke stress, plutselig kommer det;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Min har rulla to ganger for et par mnd sia, men det var flaks/uhell:p så denne uka har han lært begge veier, flinkere fra mage til rygg. Men nå gjør han det med vilje:) han er født 16.jan, så er jo nesten 7mnd...
Men ikke stress, plutselig kommer det;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

takk for det, stresser litt egentlig :p eller og bekymra:/
 
Er jo veldig forskjellig fra unge til unge. Minstemann har vært veldig tidlig ute med alt. Mens de to andre var veldig treg.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
I går kveld begynna vetleguten å reise seg!!! Satt i sofaen og reiste seg etter sofakanten og når eg hadde lagt han og skulle inn og sjå til han, sto han og vogga på kanten av senga og! Skal skru den ned i dag!
 
  • Liker
Reactions: jc
Får bare ha tålmodighet
Se her du:)
ImageUploadedByBV Forum1376158861.668789.jpg
Dette fikk jeg på appen for 3 dager siden, så ingen grunn til bekymring! Jenta mi er 7 mnd nå, og i følge babyverden er det ikke unormalt at noen ikke har snudd seg enda.
Jenta mi har snudd seg fra ca 4 mnd alder, men bare den ene veien. Plutselig en kveld for over 1 mnd siden knakk a koden den andre veien også.
Det skjer plutselig og når ungen er klar for det. :)
 
Se her du:)
Vis vedlegget 25750
Dette fikk jeg på appen for 3 dager siden, så ingen grunn til bekymring! Jenta mi er 7 mnd nå, og i følge babyverden er det ikke unormalt at noen ikke har snudd seg enda.
Jenta mi har snudd seg fra ca 4 mnd alder, men bare den ene veien. Plutselig en kveld for over 1 mnd siden knakk a koden den andre veien også.
Det skjer plutselig og når ungen er klar for det. :)


Hvordan fikk du det på tlf? Han virker ikke klar for å snu seg heller, har lagt han en del på gulvet med leker rundt han, men da bare griner han, han vil heller under babygymmen...
 
Hvordan fikk du det på tlf? Han virker ikke klar for å snu seg heller, har lagt han en del på gulvet med leker rundt han, men da bare griner han, han vil heller under babygymmen...
Det fins en babyverden app hvor du skriver inn navn og fødselsdato, og da får du oppdatering hver dag.
 
Aha, nå har jeg fikset meg den, men det kommer opp 7 mnd, han er jo bare 6
På alder står det vel rett, også regner den sånn at når du har passert feks 6 mnd er man i den 7 mnd. Hos meg står det 8, og på alder står det 7 mnd og 7 dager.
 
Back
Topp