VW Touran

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Noen som har? Lurer på om det er god plass til to bakovervendte seter. Trenger straks ny bil... :)

Plass er det, men spørst hvilket sete du tenker. Vi hadde be safe, og mannen kunne ikke sitte der sete stod. Ble alt for trangt fremme med det sete! :) og han er ikke noe spesielt lang i bena :p

Spørs hvor langbeint(e) du/dere er, og hva slags stoler dere har. Mannen er 176 høy, jeg er 168. Vi hadde to besafe-stoler, en med og en uten isofix. Den med isofix kunne ikke stå bak førersetet, for da klarte ikke mannen kjøre (kunne sitte på passasjersiden med den stolen bak på korte turer). For min del gikk det fint uansett hvor den med isofix stod. Godt med plass mellom setene da, ikke noe problem for oss å sitte mellom dem ved behov (vi er litt over normalvektige begge to).

Har ikke selv, men har sitti på med noen som har. De har bakovervendt sete i, og jeg syns det var trangt. Hvis det var det du tenkte på:) god plass i bagasjerommet da:)

Plass er det, men spørst hvilket sete du tenker. Vi hadde be safe, og mannen kunne ikke sitte der sete stod. Ble alt for trangt fremme med det sete! :) og han er ikke noe spesielt lang i bena :p
Spørs hvor langbeint(e) du/dere er, og hva slags stoler dere har. Mannen er 176 høy, jeg er 168. Vi hadde to besafe-stoler, en med og en uten isofix. Den med isofix kunne ikke stå bak førersetet, for da klarte ikke mannen kjøre (kunne sitte på passasjersiden med den stolen bak på korte turer). For min del gikk det fint uansett hvor den med isofix stod. Godt med plass mellom setene da, ikke noe problem for oss å sitte mellom dem ved behov (vi er litt over normalvektige begge to).

Vi har nå Besafe med isofix. Jeg får ikke plass foran i vår bil nå. :p Men kan ikke baksetet flyttes bakover?

Jeg er 180 og mannen er 194. Vi har to seter bak og får god plass. Vi har Golf plus som jeg mener er mindre en Touran (?)

Vi har nå Besafe med isofix. Jeg får ikke plass foran i vår bil nå. :p Men kan ikke baksetet flyttes bakover?

Ikke i vår Touran iallefall, mulig det går an i de nyere modellene?

Vi hadde Touran 7 seter. Bakovervendt be safe gikk fint, men uten isofix. Med isofix var det ikke plass i forsetet i det hele tatt. God plass til babysetet med isofix. Har hatt to voksne i bagasjerommet, en voksen bak og to bakovervente seter bak og to voksne forran. Så god plass i bilen. Men går ikke med bakovervente seter med isofix.

Vi har det. Har to bakovervendte. En besafe iziKid og en Britax (husker ikke, men kun bakvendt) . Pluss beltestol. Går fint det :)
Vi har isofix på besafe bak passasjersete. Går faktisk fint for oss. Men sambo får vondt på langtur (knærne) . Han er 1.79 .

Back
Topp