VW Touran?

Bergie

Glad i forumet
jeg har lyst på denne bilen, bare lurer på om noen av dere der ute har bilen, om dere vil anbefale den eller ikke, hva slags erfaringer? nhar den mye feil på seg? takk for svar

Vi har den og er superfornøyd[:)]

Vi har bare hatt den siden i sommer da, så ikke noen feil på den enda.
Den er ikke ny da, men akkurat nå husker jeg ikke modell, kan det være 06 da mon tro...

Vi er veldig fornøyd. Har ikke vært noe tull med vår. Har skiftet noen slitedeler, men det er det..

Superfornøyd!!! [:D] Knallgod bil!

kjempefornøyd vi også[:)]
ikke noe galt med vår enda, hatt den 1,5 år nå[:D]

kan absolutt anbefales, fin familiebil men ikke FOR mye familieprega utseende.. viktig det også[:)]
har 5 seter, god plass og et supert bagasjerom, enkelt å klikke ut setene baki og vips har vi en varebil..
vi har vurdert å bytte til den nye avensis, men finner ingen annen grunn til å bytte enn lysten på avensisen, er storfornøyd med touran.  hatt den i 2 år (06 modell) og ikke bytta/fiksa noe på den.. og har ingen god grunn til å bytte den ut, så tror den blir[:)]

noen fler?

Vi har en 2008-modell, registrert i 2007.. Knallfornøyd[:)] Vi har ingen barn, så sånn plassmessig kan jeg ikke uttale meg ift barneseter, vogn o.l. Men, vi har stort hundebur baki (har 5-seter), og allikevel god plass til annet..

Vi har snakket om å selge den, da vi ikke trenger 2 så nye biler som vi har - kanskje dere er intr i å kjøpe den? [:)]

Veldig fornøgd![:D] 

Har ikkje hatt noko problem med bilen! hatt den i 1.5 år.....kjøpte den helt ny, 09 modell!

7 seter[:)] Veldig god å kjøre, og fin familiebil[:)]

Vi har den, hatt den snart 1 år nå.. Veldig fornøyd. MYE plass syns jeg! Hvis jeg skal ha en ny bil etter denne, blir det en annen WV touran[:D]

ORIGINAL: Rosa på ball

Vi har en 2008-modell, registrert i 2007.. Knallfornøyd[:)] Vi har ingen barn, så sånn plassmessig kan jeg ikke uttale meg ift barneseter, vogn o.l. Men, vi har stort hundebur baki (har 5-seter), og allikevel god plass til annet..

Vi har snakket om å selge den, da vi ikke trenger 2 så nye biler som vi har - kanskje dere er intr i å kjøpe den? [:)]

sendt deg PM... godt dert ermange som syns den er fin, har veldig lytst på slik bil...

Back
Topp