VW POLO og bakovervendt bilsete ??

Frk KabelSatan

Elsker forumet
Noen som har en VW Polo som vet om man får plass til et Multitech sete bakorvendt?? :)

Jeg har storebroren, men vil bare tipse deg åom å teste først. Det gjrode ikke vi, og vi har stopre problemer med bakovervendt i den bilen! Setet står slik at vi ikke kan se ut vinduet bak. Dermed ser jeg ikke dødvinkelen. Har kostet oss over 40 000 så langt, og vi har hatt bilen i under ett år.

jeg fikk plass til et besafe combi bakovervendt i en ford ka, så det går sikkert fint ;)

Dollface skrev:
jeg fikk plass til et besafe combi bakovervendt i en ford ka, så det går sikkert fint ;)

Setet får man vel plass til...... men får man plass til en person foran? :-P

TonjeJenta skrev:

Dollface skrev:

Ja, jeg satt fint i passasjersetet med stolen bak meg.

Dollface skrev:

TonjeJenta skrev:

Dollface skrev:

Så tøfft. Det er jo typ verdens minste bil.. hehe

TonjeJenta skrev:

Dollface skrev:

TonjeJenta skrev:

Dollface skrev:

Så tøfft. Det er jo typ verdens minste bil.. hehe

nettopp derfor er det et hardslående argument når debatten om bakovervendte stoler vrir seg i retning av "plassmangel"....

sambo har en gammel VW Polo og har et sete som er litt mindre enn multitech bakovervendt der og det er trangt, da sitter jeg med knærne inni dashbordet foran det sete...

Back
Topp